تور تایلند ارزان: بانکوک محبوب ترین مقصد سفر سال جاری در دنیا شد

به گزارش استدیو مرینا، بانکوک، محبوبترین مقصد سفر در سال 2016 شد

تا به حال به بانکوک سفر نموده اید؟ چقدر از این کشور می دانید؟ خوب است بدانید بانکوک سال جاری توانست عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان را از آن خود کند! بانکوک به ونیز شرق جهان معروف است، شهری زنده و مملو از زندگی که با سفر به آن می توانید تجربه های متفاوتی را امتحان کنید. شهری که می توانید در آن به تماشای کاخ های طلایی و بازارهای روی آب بروید و زنده ترین شب های زندگی تان را تجربه کنید. خیابان های این شهر مانند دیگر شهرهای تایلند مملو از مغازه های رنگارنگ و غذافروشی های وسوسه انگیز است. شهری شلوغ و رنگارنگ با لبخندهای همیشگی. همه این جذابیت ها دلیلی شده تا بر اساس رتبه بندی کشورهای گردشگری که کمپانی پرداخت و تکنولوژی مسترکارت به تازگی اعلام نموده است، بانکوک محبوب ترین مقصد سفر سال جاری در جهان گردد، جایگاهی که پیش از آن در دستان لندن بود، در سال گذشته بریتانیا و شهر لندن در جایگاه محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان بودند. در صدر این فهرست با اینکه لندن و دبی نیز به چشم می خورند اما این بانکوک بود که در نگاه گردشگران جایگاه ویژه ای داشته است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانیم.

تور تایلند ارزان: بانکوک محبوب ترین مقصد سفر سال جاری در دنیا شد

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

برای بسیاری از مسافران آسیایی، اروپایی و آمریکایی سفر به تایلند در اولیت های فهرست مسافرت است چرا که در کنار تجربه روزها و شب های شاد و مهیج می توانند بناها و کاخ ها تاریخی و قدیمی را ببینند و با فرهنگی متفاوت اما مجذوب نماینده آشنا شوند. شهرهای تایلند هر کدام برای خود مجذوب نمایندهیت های خاصی دارند، اگر اهل ساحل و تفریحات دریایی هستید پاتایا برترین گزینه است. این تفریحات را در جزیره پوکت نیز می توانید تجربه کنید، جزیره ای که ناب ترین تجربه ها را در آن خواهید داشت. اگر در پی تماشای آثار تاریخی و خریدهای متنوع و ارزان هستید ما بانکوک را پیشنهاد می کنیم. یکی از مزیت های سفر به تایلند و بانکوک در کنار تمام مجذوب نمایندهیت های آن هزینه های مناسب در آنجاست، غذاهای خوشمزه اما ارزان، لباس ها و کالاهای متنوع با قیمت کم و تفریحات کم هزینه همگی به مجذوب نمایندهیت های این شهر اضافه نموده اند.

یوآ هدریک-وونگ اقتصاددان ارشد شرکت مسترکارت می گوید: این یک موضوع ناگهانی و کوتاه نیست. شهر بانکوک دارای فرصت و موقعیت قدرتمندی است دارد. پول در این شهر با ارزش است، مخصوصا برای بازتماشامایندگانی که از کشورهای پردرآمد به آن سفر می نمایند.

از آنجائیکه سال جاری توریستان بسیاری از چین به این کشور آمدند به نظر می رسد تایلند سال جاری میزبان چیزی حدود 33 میلیون توریست باشد. با آنکه چین دارای جاذبه های فوق العاده ای است اما بسیاری از چینی ها برای تماشا تایلند به این کشور سفر می نمایند. بر اساس گزارشات شرکت مستر کارت کشورهای دیگر آسیایی مثل ژاپن، کره جنوبی و چین در سال های اخیر به خوبی توانسته اند در زمینه جذب توریستان و رونق صنعت توریستی فعالیت نمایند.

یکی از توریستان بریتانیی که از بانکوک بازدید نموده است می گوید:

آلودگی هوا بانکوک زیاد است و برای طولانی مدت ماندن در این شهر آزار دهنده است اما باید بگویم غذای این شهر حرف ندارد!

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1986

به "تور تایلند ارزان: بانکوک محبوب ترین مقصد سفر سال جاری در دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: بانکوک محبوب ترین مقصد سفر سال جاری در دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید