با حضور مهدی نصیری دوگانه آرمان و واقعیت آنالیز می گردد

به گزارش استدیو مرینا، مداد قرمز در سومین قسمت خود به دوگانه آرمان و واقعیت می پردازد.

با حضور مهدی نصیری دوگانه آرمان و واقعیت آنالیز می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در این برنامه سه شنبه 15 بهمن ساعت 21 با حضور مهدی نصیری رروزنامه نگار پر حاشیه چند دهه اخیر روی آنتن شبکه چهارخواهد رفت. اسلام و تجدد و صندلی اجتماعی زن از منظر اسلام از جمله کتاب های اوست.

با پیروزی انقلاب آزمونِ سختِ تحقق آرمان ها شروع شد. ما بر فراز چهل سالی ایستاده ایم که از آن روز های آرمان خواهی گذشته است. برخی معتقدند امروز ما، شبیهِ شرایطِ آدم میان سالی است که در سال های پرشور نوجوانی، مطمئن بوده که قرار است دکتر و خلبان بشود، اما حالا کارمند سادۀ یک اداره است و تنها دغدغه اش اینکه تا آخر ماه چند روز دیگر مانده است. پس دیگر آرمانی نمانده و هر چه هست، واقعیت های تلخ است؛ و برخی دیگر به یادمان می آورند که نه تن ها جامعۀ ما، که هیچ جامعه ای بدون آرمان زنده نخواهد ماند. به هر حال سؤال ها باقی است: آرمان ها چه نقشی در انقلاب ما و در شیوۀ خاص سیاست ورزی در دوران جمهوری اسلامی ایفا نموده اند؟ آیا امروز باید دست از آرمان ها کشید و به واقعیت چسبید، یا باید واقعیت را در بوتۀ سنجش و نقد آرمان ها گذاشت؟

با مهمان امروز برنامه مداد قرمز، آقای مهدی نصیری، دربارۀ این سوالات تبادل نظر خواهیم کرد. مهدی نصیری نویسنده و روزنامه نگار است

مداد قرمز به تهیه کنندگی و کارگردانی علی خواجه و دبیری مجتبی طالقانی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما برای پخش در شب های دهه فجر آماده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 711

به "با حضور مهدی نصیری دوگانه آرمان و واقعیت آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور مهدی نصیری دوگانه آرمان و واقعیت آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید