برگزاری کارگاه هنر گوش کردن در مجموعه خبرنگاران

به گزارش استدیو مرینا، گوش کردن یک هنر عالی است و مثل تمام هنرهای دیگر هیچکس تنها با دانستن مفاهیم و آموزه ها در آن استاد نمی گردد، بلکه تمرین و استمرار نیز می طلبد.

برگزاری کارگاه هنر گوش کردن در مجموعه خبرنگاران

در میان کسب وکارها کم نیستند سازمان هایی که ظرفیت فراوانی برای رشد دارند و حتی برخی در حال توسعه و رشد هستند، اما چون به درون و بیرون سازمان گوش نمی نمایند، شکست می خورند یا به مقدار ظرفیت هایشان رشد نمی نمایند.

ما در خبرنگاران باور داریم یکی از لازمه های رشد مجموعه، ایجاد بستر مکالمه و مفاهمه بین نیروها و سرپرستان و مدیران است. به همین دلیل، ماه گذشته کارگاه گوش کردن در دفتر مرکزی خبرنگاران برگزار گردید که مقدمه ای برای یک دوره تحول سازمانی موثر است. برگزارنماینده و مربی این کارگاه، پدرام طالبی طاهر، موسس و مربی موسسه خردگاه زی نو و دستیارشان خانم سارا رحیم پور بودند.

20 نفر از سرپرستان و مدیران مجموعه در این کارگاه شرکت کردند و در طول 8 ساعت زمان برگزاریِ کارگاه کوشش کردند تا با هدایت مربی و تمرین های عملی، این هنر موثر را تجربه نمایند و روش ایجاد بستر و زمینه آن را بیاموزند.

یادآوری می کنیم که هدف از برگزاری این کارگاه صرفا تمرکز بر روی رشد و توسعه درون سازمانی نبوده و تمرین های کارگاه حول سه موضوع تعامل با خود، تعامل با خانواده و دوستان و تعامل با سازمان و اجتماع طراحی و اجرا شده است.

نگاهی به دوره ها و کارگاه های آموزشی در مجموعه خبرنگاران

خدمات دفتر فروش حضوری خبرنگاران + فیلم

اولین دوره رقابت های لیگ رمضان در خبرنگاران

منبع: علی بابا
انتشار: 18 مهر 1403 بروزرسانی: 18 مهر 1403 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2289

به "برگزاری کارگاه هنر گوش کردن در مجموعه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه هنر گوش کردن در مجموعه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید