تجمع لبنانی ها برای حمایت از دستگاه قضایی در برابر آمریکا

به گزارش استدیو مرینا، تعدادی از وکلا و اصحاب رسانه لبنانی در تجمعی حمایت خود از دستگاه قضایی لبنان در برابر فشارهای آمریکا در پرونده عمر الفاخوری را اعلام کردند.

تجمع لبنانی ها برای حمایت از دستگاه قضایی در برابر آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، احمد طالب رئیس مجمع لبنانی اسرا و آزادگان لبنانی در مصاحبه با پایگاه خبری العهد با توجه به اعتراضات اجرا شده در برابر دادگاه نظامی لبنان تاکید نمود که موضوع این تظاهرات حمایت از دستگاه قضایی لبنان در برابر فشارهای آمریکا است.

همزمان با شروع محاکمه عمر الفاخوری قصاب اردوگاه الخیام در لبنان، ده ها نفر از وکلا و اصحاب رسانه و شخصیت های حزبی و سیاسی و اجتماعی در برابر دادگاه نظامی لبنان اعتراض کردند.

وی تاکید نمود که فعالیت هایی اجرا شده تا قبل از اتخاذ مواضع خود، به اطلاعاتی در این زمینه دست پیدا کنیم.

این فعال حقوقی در مورد کوشش الفاخوری برای فرار از مجازات های مطرح شده ضد خود به وسیله حمایت های آمریکا و متهم کردن سلاح الفاخوری پسر عمویش به انجام این جنایت ها، تاکید نمود که این جنایت ها تنها توسط وی صورت گرفته و الفاخوری است که قصاب اردوگاه الخیام است و اقدام به شکنجه مردم نموده است.

وی تاکید نمود که بعضی از خانواده های شهدا و اسرای لبنانی شکایت قضایی را ضد الفاخوری دراین زمینه مطرح خواهند کرد.

طالب تاکید نمود که کمیته یحیی سکاف نیز تجمع همبستگی را در مقابل تمثال یادبود وی در ورودی شهر المنیه از روز آدینه آینده شروع خواهند کرد. هیئت اسرا قرار است به زودی تحرکات جدیدی را بعد از انجام بعضی مسایل لجستیک انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 345

به "تجمع لبنانی ها برای حمایت از دستگاه قضایی در برابر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع لبنانی ها برای حمایت از دستگاه قضایی در برابر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید