تعمیر نفت کش سابیتی در ایران

به گزارش استدیو مرینا، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از تعمیر نفت کش آسیب دیده ایرانی با شرایط ویژه در این مجتمع صنعتی اطلاع داد.

تعمیر نفت کش سابیتی در ایران

حمید رضائیان اصل در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حمله موشکی به نفت کش MT-SABITI متعلق به ناوگان شرکت ملی نفت کش ایران، بیان داشت: حمله به نفت کش ایرانی اقدامی ناجوانمردانه و خلاف عرف و قوانین بین المللی بود.

وی با اشاره به جنگ مالی تمام عیار دشمن ادامه داد: امروز کشورمان در شرایط حساسی نهاده شده است؛ در این شرایط اهمیت صدور نفت بر هیچ کس پوشیده نیست؛ از این رو میتوان گفت که شرکت ملی نفت کش ایران همیشه در صف اول این جنگ تمام عیار نهاده شده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه حادثه پیش آمده تنها به شرکت ملی نفت کش ایران مربوط نیست، گفت: با توجه به ابعاد ملی این موضوع، این حادثه به تمام سازمان ها و ارگان ها مربوط است و باید در آن مشارکت داشته باشند.

رضائیان اصل ادامه داد: اگر تمامی دستگاه ها هم دل شوند و هرکدام در حد توان بخشی از فشارها را متقبل شوند می توانیم از این شرایط به سادگی و سلامت عبور کنیم.

وی در انتها گفت: در این راستا بازسازی نقاط آسیب دیده در بدنه تانکر MT-SABITI با شرایطی ویژه و تقبل بخش از هزینه های تعمیر توسط مجتمع ایزوایکو انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نفت کش سابیتی متعلق به ناوگان شرکت ملی نفت کش ایران در روز آدینه 19 مهرماه در 60 کیلومتری سواحل جده در دریای سرخ هدف حمله دو موشک ناشناس نهاده شد و از نقاطی در بدنه اصلی دچار آسیب شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 475

به "تعمیر نفت کش سابیتی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر نفت کش سابیتی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید