تمدید قرارداد پرسپولیسی ها در خاتمه فصل

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که تمدید قرارداد با بازیکنان پس از خاتمه مسابقات انجام می گردد.

تمدید قرارداد پرسپولیسی ها در خاتمه فصل

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در شرایطی که شنیده می گردد باشگاه استقلال در حال اجرا مقدمات لازم برای تمدید قرارداد با بازیکنان موثر خود است، اما مدیریت باشگاه پرسپولیس می گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارند و با نظر سرمربی تیم در سرانجام فصل بحث تمدید قرارداد را در دستور کار قرار داده اند.

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که شایعه جدایی او از جمع سرخ پوشان و لژیونر شدن اش هم شنیده می گردد، چندی پیش در مصاحبه ای گفت با وجود اینکه تمایل به تمدید قرارداد دارد، اما صحبتی با او انجام نشده است.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان شان در شرایط فعلی و اینکه گفته می گردد افشین پیروانی را برای انجام این کار مامور نموده است، گفت: بحث تمدید قرارداد در حوزه اختیارات سرپرست و سرمربی تیم است که آقای یحیی گل محمدی نیز چند روز قبل به ما گفتند که بعد از 9 بازیِ آینده در این باره معین تکلیف می نمایند.

او درباره اینکه در صورت لغو کامل بازی ها دستمزد بازیکنان را پرداخت می نمایند یا خیر، مطرح کرد: اول اینکه باید بازی ها برگزار گردد. البته بحث سلامتی بازیکنان هم برای ما اهمیت دارد، اما باید بپذیریم که در مورد پرداخت ها تابع قوانین هستیم و هرچه سازمان لیگ بگوید، آن را اعمال می کنیم.

  • دردسرهای قرارداد یحیی برای پرسپولیس
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 987

به "تمدید قرارداد پرسپولیسی ها در خاتمه فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد پرسپولیسی ها در خاتمه فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید