حاشیه ها همواره به دربی ضربه زده است، نقش ویژه ترابی

به گزارش استدیو مرینا، صادق ورمزیار کاپیتان پیشین استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ملاقات امروز استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد. همه بازی ها برای همه تیم ها سه امتیاز دارد اما این ملاقات سوای امتیازاتش شرایط ویژه ای هم دارد. دو تیم نمی خواهند مقابل هم نتیجه را واگذار نمایند. طرفداران هم در پی این هستند تیمشان پیروز میدان شده و برای تماشاگران رقیب تا ملاقات بعدی کری بخوانند. با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد استقلال از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری است اما این ملاقات هرگز به جدول و این مسائل ارتباط نداشته و هردو تیم می جنگند تا پیروز شوند و این مسئله باعث شده حاشیه های زیادی به وجود بیاید که این حاشیه ها به فوتبال ضربه زده و اجازه نداده تو تیم بتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.

حاشیه ها همواره به دربی ضربه زده است، نقش ویژه ترابی

وی اضافه نمود: استقلال از هر لحاظ نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما وقتی دو تیم وارد زمین می شوند، همه چیز تغییر می نماید و معین نیست در خاتمه چه تیمی می تواند برنده این بازی سنگین باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص شرایط سرخ پوشان تهرانی گفت: پرسپولیس تیم قابل احترام و خوبی است. خط هافبک و حمله خوبی دارد و دو بازیکن آماده این تیم به نام های امیری و ترابی می توانند در این ملاقات نقش تأثیرگذاری داشته باشند. قرمزپوشان هم در پی این هستند تا ببرند و فاصله خود را با رقیب قدیمی کم نمایند.

ورمزیار در خصوص عملکرد رافائل سیلوا مدافع تازه استقلال تأکید کرد: او اندام کشیده و ورزیده ای دارد. خوش فکر است و با اینکه با استقلال فقط چند جلسه تمرین نموده بود، هماهنگی خوبی با مدافعان دیگر داشت. کادر فنی باید او را برای این ملاقات توجیه کند و او بداند این ملاقات چقدر برای هر دو تیم حساس است اما اعتقاد دارم او یک مدافع خوب و سرزن ایده آل است که می تواند جای خالی دو مدافع استقلال را که به ناحق از این تیم جدا شدند را پر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اصلی ترین فاکتور برای موفقیت در این ملاقات چیست؟ اعلام نمود: مهمترین عاملی که می تواند یکی از دو تیم را صاحب سه امتیاز کند، آرامش و دور شدن از استرس است. این آرامش را باید از مدیریت به کادر فنی و از کادر فنی به بازیکنان انتقال داد تا در مجموع همه با هم بتوانند با آرامش کامل به استقلال یاری نموده و باعث پیروزی این تیم شوند. اعتراض به داوری جنجال های بی خود و درگیری های بی علت می تواند هم کیفیت بازی را پایین آورده و هم آرامش را از دو تیم دور کند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که گل زدن در دربی چه لذتی دارد، توضیح داد: من سه بار دروازه پرسپولیس را باز کردم. اگر در تمام ملاقاتهای دیگر گل بزنیم هیچ وقت لذت گل زنی در دربی را ندارد. نام گل زن در تاریخ جدال دو تیم باقی خواهد ماند و همواره گل زن دربی نام خود را در آمار گل زنی ها خواهد دید.

مدافع پیشین استقلال در خاتمه اعلام نمود: حضور دیدنگران در این ملاقات بر جذابیت های بازی می افزاید. دو سال بود که فوتبال را در سکوت کامل دیدن می کردیم. امیدوارم طرفداران استقلال که بعد از مدتها به استادیوم می آیند از تیمشان حمایت نموده تا استقلال بتواند با حمایت آنها روحیه بهتری پیدا نموده و برنده این ملاقات سنتی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2005

به "حاشیه ها همواره به دربی ضربه زده است، نقش ویژه ترابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ها همواره به دربی ضربه زده است، نقش ویژه ترابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید