ثبت نام 30 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای دریافت نشان ملی مرغوبیت

به گزارش استدیو مرینا، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از ثبت نام 30 اثر برای شرکت در پنجمین دوره داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در این استان اطلاع داد.

ثبت نام 30 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای دریافت نشان ملی مرغوبیت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی عابدی با اعلام این خبر گفت: با انتشار فراخوان پنجمین دوره داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، پرونده 30 اثر از سوی هنرمندان و صنعتگران استان ارسال شد.

عابدی توضیح داد: محصولی پیروز به دریافت نشان ملی مرغوبیت می گردد که واجد معیارهای مرغوبیت، اصالت، نوآوری و قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باشد.

وی گفت: به منظور ارزیابی دقیق آثار و حفظ جنبه های تخصصی و ارتقاء سطح اعتبار برنامه نشان، آثار ارسال شده توسط کمیته استانی آنالیز شده و داوری نهایی آن در آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: آثار هنرمندانی که پیروز به دریافت نشان ملی مرغوبیت کالای صنایع دستی می شوند پس از آنالیز به یک کمیته داوری جهت دریافت نشان بین المللی یونسکو (مهر اصالت) ارسال خواهد شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: تا کنون 54 اثر صنایع دستی استان دارای نشان ملی مرغوبیت و 4 اثر نیز مهر اصالت یونسکو دریافت نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 268

به "ثبت نام 30 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای دریافت نشان ملی مرغوبیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 30 اثر صنایع دستی خراسان شمالی برای دریافت نشان ملی مرغوبیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید