جایی از خانه که فراموش می کنیم جاروبرقی بکشیم

به گزارش استدیو مرینا، آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام خانه را جارو برقی می کشید و حواستان را جمع می کنید تا همه قسمت ها جاروبرقی بخورد؟ شاید بسیاری از شما یک چک فهرست برای گردگیری دارید تا مطمئن شوید که همه قسمت ها به طور کامل تمیز شده اند، اما جالب است بدانید که همه خانم ها مثل یکدیگر جاروبرقی نمی کشند. بسیاری از کدبانو ها هستند که قسمت هایی را جارو برقی می کشند که شاید دیگران به آن ها توجه نکنند که در این قسمت این قسمت ها را نام می بریم.

جایی از خانه که فراموش می کنیم جاروبرقی بکشیم

زیر جاکفشی

آلودگی های زیادی حاصل از کفش وارد جاکفشی می گردد و در نتیجه کدبانو ها به این ناحیه توجه می نمایند و حتماً زیر طبقه جا کفشی را جارو برقی می کشند تا هرگونه گرد و خاک حاصل از کفش ها از بین برود.

تشک

معمولاً افراد هنگام جارو برقی کشیدن، تشک ها را فراموش می نمایند، اما جارو برقی در این ناحیه آلودگی های زیادی را از بین می برد. سعی کنید دو طرف تشک را جاروبرقی بکشید.

طی و لوازم مربوط به گردگیری

این وسیله ها خودشان آلودگی های زیادی را از اطراف جمع نموده و به خود جذب نموده اند؛ بنابراین از قلم نیاندازید که آن ها را جاروبرقی بکشید تا آلودگی ها را پخش ننمایند.

دستگاه تهویه

معمولاً دستگاه های تهویه آلودگی ها را به خودشان جذب می نمایند، زیرا می خواهند هوا را تمیز تر نمایند. در نتیجه باید آن ها را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک زیادی در آن ها تجمع پیدا نکند.

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر

کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر به علت اینکه برخورد زیادی با دست دارد و یا منافذ آن قابلیت جذب گرد و غبار را دارند، به همین علت باید هنگام جاروبرقی به آن ها توجه گردد و هرچه سریع تر تمیزشان کنید.

جعبه صدای کامپیوتر یا تلویزیون

اگر از سیستم صوتی برای تلویزیون یا کامپیوتر استفاده می کنید، هنگام جاروبرقی کشیدن نباید آن ها را فراموش کنید، زیرا گرد و خاک را در طولانی مدت داخل خودشان نگه می دارند؛ بنابراین باید آن ها را تمیز کنید.

چارچوب پنجره و قاب عکس

این قسمت ها معمولاً آلودگی زیادی را در خودشان نگه می دارند و سرشار از گرد و خاک هستند. پس علاوه بر این که روی آن ها دستمال می کشید، باید مقداری از گرد ها را با جارو برقی جمع کنید.

لابلای یخچال و فریزر

باید منافذ یخچال و فریزر را تمیز کنید. دقیقا تعیین است که چه قسمت هایی سیاه شده و آلودگی گرفته که جاروبرقی کشیدنِ آن ها به شدت به تمیز ماندنشان یاری می نماید.

دراور و کشو های آشپزخانه

دراور و کشو های آشپزخانه گرد و غبار زیادی را داخل خودشان نگه نمی دارند. پس آن ها هم باید جاروبرقی زده شوند و بعلاوه بعد از آن دستمال بکشید تا تمام گرد و غبار آلودگی ها از بین بروند.

پرده

بسیاری از خانم های کدبانو هنگام جاروبرقی پرده ها را نیز فراموش نمی نمایند که یک روش عالی برای تمیز کردن آنهاست و باعث می گردد که شما پرده و پنجره تمیزی داشته باشید.

منبع: نمناک

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2237

به "جایی از خانه که فراموش می کنیم جاروبرقی بکشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایی از خانه که فراموش می کنیم جاروبرقی بکشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید