حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت های دانش بنیان با اختصاص وام های قرض الحسنه

به گزارش استدیو مرینا، نماینده شاهین شهر گفت: اختصاص وام های قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان برای رفع شدن مشکل نقدینگی این شرکت ها لازم است.

حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت های دانش بنیان با اختصاص وام های قرض الحسنه

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس در جریان آنالیز دستاوردهای و مسائل حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه اظهار کرد: توجه به حوزه دانش بنیان احتیاج کنونی کشور محسوب می گردد و این مهم جزء مطالبات رهبر انقلاب است.

او اضافه نمود: یکی از راه های ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده شکوفایی شرکت های دانش بنیان است و باید به سمت توسعه این موسسات گام برداریم.

نماینده شاهین شهربیان کرد: مسئله نقدینگی مشکل اصلی شرکت های دانش بنیان و نوآورانه محسوب می گردد، لذا باید کوشش کرد وام های قرض الحسنه ای در اختیار این شرکت ها قرار داده گردد؛ در این بین باید از زحمات معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برای تسهیل تحقق مسئله یاد شده تقدیر گردد.

حاجی دلیگانی توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز در کشور مسئله توجه به شرکت های دانش بنیان و نوآورانه منطبق با قوانین نشده است، لذا احتیاج به اصلاح قوانین احساس می گردد، بنابراین باید خلاء های قانونی در این زمینه را شناسایی و سریعاً رفع کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: از دولتی ها درخواست می گردد محصولات شرکت های دانش بنیان و نوآورانه را خریداری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 598

به "حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت های دانش بنیان با اختصاص وام های قرض الحسنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل تأمین نقدینگی شرکت های دانش بنیان با اختصاص وام های قرض الحسنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید