خبرنگاران استاندار: کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

به گزارش استدیو مرینا، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با همراهی و همکاری مردم و کوشش ایثارگرانه پرسنل درمان، فرایند مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان مطلوب است.

خبرنگاران استاندار: کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

اقبال عباسی روز سه شنبه در ارتباط ویدیویی با رییس جمهوری با ارائه گزارشی از فرایند اقدامات اجرا شده در این استان در مورد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا، اضافه کرد: نزدیک به 100 درصد جمعیت این استان غربالگری شده است و همین موضوع نقش بسیار مهمی در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان داشته است.

وی با اشاره به جدیت این استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، توضیح داد: به همین دلیل 300 مامور در مبادی ورودی استان فعال شده، 83 درصد ترددها کاهش یافته و 90 درصد بازار استان خلوت شده است.

عباسی توضیح داد: همچنین 400 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد و نظارت ها بر فرایند اجرای طرح فاصله گذاری همچنان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی اصناف کم خطر در این استان آماده سازی است، اضافه کرد: در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد و با هماهنگی اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از 23 فروردین این اصناف فعالیت خود را شروع می نمایند.

عباسی اعلام نمود: این استان در مورد تعداد بیماران مبتلا و فوتی های ناشی از ویروس کرونا جزو 3 استان مطلوب کشور قرار گرفته است.

رییس جمهوری در این تماس ویدیویی با ابراز رضایت از نحوه اقدامات و فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از کوشش تمامی پرسنل درمان، مدیران و همکاری و همراهی مردم قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 878

به "خبرنگاران استاندار: کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید