خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مقام شورای جهانی صنایع دستی

به گزارش استدیو مرینا، تبریز- خبرنگاران- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت خانم غاده حجاوی، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی را تسلیت گفت.

خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مقام شورای جهانی صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران، در پیغام محمدرضا پورمحمدی به این توضیح است: خبر درگذشت خانم غاده حجاوی، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی مایه تألم و تأثر عمیق شد.

یاد و خاطره کوشش های این بانوی فرهیخته در جهت اعتلا و ارتقای صندلی صنایع دستی ایران در عرصه جهانی همیشه در ذهن مردم کشورمان زنده خواهد بود؛ بویژه لازم می دانم از جدیت و اهتمام ویژه ایشان در ثبت تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف یاد کنم.

خانم حجاوی در سفرهای متعددی که به تبریز و سایر شهرهای ایران داشت، نقش مهمی در حمایت از هنرمندان و ارتقای صندلی صنایع دستی کشورمان ایفا کرد و در سایه این کوشش ها و ارتباط تنگاتنگ ایشان با مسئولان کشور، در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران رتبه اول جهان از نظر تعداد شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی را در اختیار دارد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف عمیق و صمیمانه خود، فقدان این بانوی عظیم را به خانواده و دوستان محترم ایشان و جامعه هنرمندان صنایع دستی تسلیت می گویم و برای روح پاک ایشان از درگاه خداوند عظیم طلب آمرزش و آرامش دارم.

خانم غاده حجاوی در انتخاب تبریز به عنوان پایتخت جهانی فرش دستباف نقش بسزایی داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1547

به "خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مقام شورای جهانی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت مقام شورای جهانی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید