دوره آموزشی مبانی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی در تبریز برگزار گردید

به گزارش استدیو مرینا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مبانی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی در تبریز اطلاع داد.

دوره آموزشی مبانی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی در تبریز برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز پنجشنبه 12 تیرماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت امر حفاظت از آثار تاریخی و احتیاج به توانمندسازی و دانش افزایی متخصصان این امر و در راستای انجام بهتر امور حفاظتی و صیانت از آثار تاریخی فرهنگی، اولین دوره آموزش حراست فیزیکی از اشیا و محوطه ها، اماکن و موزه های تاریخی استان با همکاری جهاد دانشگاهی تبریز روز سه شنبه 10 تیرماه 99 برای فعالان حوزه یگان حفاظت میراث فرهنگی استان توسط استادان مجرب در تبریز برگزار گردید.

او با اشاره به اینکه بخش اول دوره آموزشی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی به مدت 8 ساعت به آموزش فعالان حوزه یگان حفاظت استان پرداخت، فناوری های نوین حفاظت و استفاده از آن، اصول حراست در حمل و جابجایی آثار و اموال، آشنایی با حوادث، روش های بازرسی مواد، کالا و کنترل ورود و خروج آن و ... را از مفاد آموزشی این دوره مطرح نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1061

به "دوره آموزشی مبانی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی در تبریز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی مبانی حراست فیزیکی اشیا و محوطه های تاریخی در تبریز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید