خبرنگاران ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد

به گزارش استدیو مرینا، بجنورد - خبرنگاران - فرماندار اسفراین گفت: با توجه به شروع بارندگی در این شهرستان از پنجشنبه شب و پیش بینی بارش برف برای روز آدینه، ستاد مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمد تا در صورت احتیاج نسبت به بازگشایی مسیرهای تردد در روز برگزاری انتخابات اقدام کند.

خبرنگاران ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر تفریحی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

طاهر رستمی پنجشنبه شب به خبرنگار خبرنگاران گفت: تمام تمهیدات لازم برای استقرار به موقع عوامل انتخابات در مناطق دورافتاده و سخت گذر کوهستانی اجرا شده و اعضای شعب رای از امروز در 4 شعبه رای گیری این مناطق استقرار یافته اند تا در صورت بارش برف در روز آدینه، دچار مشکل نشویم.

بارش باران از پنجشنبه شب در اسفراین و بعضی نقاط این شهرستان شروع شده و هواشناسی استان برای این شهرستان در روز آدینه بارش برف را پیش بینی نموده است.

رستمی گفت: اعزام عوامل برگزاری انتخابات به دیگر شعب دوردست شهرستان در ساعت 4 صبح آدینه انجام می گردد و در شعب شهری نیز تا ساعت 7 صبح همه عوامل برگزاری انتخابات مستقر می شوند تا کار رای گیری را از همان دقایق اولیه فرایند انتخابات شروع نمایند.

فرماندار اسفراین اضافه نمود: 94 هزار نفر در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد هزار و 316 نفر رای اولی هستند.

رستمی اضافه نمود: 119 شعبه اخذ رای برای این شهرستان تدارک دیده شده که 55 شعبه سیار و 64 شعبه ثابت شهری و روستایی است و 27 شعبه در بخش بام و صفی آباد مستقر شده و بقیه در بخش مرکزی و شهر اسفراین به کار گرفته خواهد شد.

وی اضافه نمود: از میان 19 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفراین تا به امروز 10 نفر انصراف داده و 9 نفر در عرصه رقابت انتخاباتی بر سر یک کرسی نمایندگی مجلس باقی مانده اند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 678

به "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید