خبرنگاران ششمین محموله واکسن اسپوتنیک روسیه وارد کشور شد

به گزارش استدیو مرینا، تهران- خبرنگاران - سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود ششمین محموله واکسن اسپوتنیک روسیه به کشور اطلاع داد.

خبرنگاران ششمین محموله واکسن اسپوتنیک روسیه وارد کشور شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 100 هزار دوز دیگر از واکسن اسپوتنیک وی روسیه امروز -دوم اردیبهشت- به کشور وارد.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از این اعلام نموده بود: از مجموع واکسن های وارداتی تا به امروز حدود 420 هزار دوز واکسن اسپوتنیک از روسیه گرفتیم. از چین نیز حدود 650 هزار دوز و از هند نیز 125 هزار دوز دریافت کردیم. گر چه قرار بود 500 هزار دوز واکسن بگیریم. از کره جنوبی نیز 700 هزار دوز واکسن آسترازنکا تحویل گرفتیم و در مجموع یک میلیون و 895 هزار دوز واکسن کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت تا کنون 480 هزار و 646 نفر در ایران، دوز اول واکسن کرونا و 141 هزار و 176 نفر نیز دوز دوم را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 621 هزار و 822 دوز رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1605

به "خبرنگاران ششمین محموله واکسن اسپوتنیک روسیه وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ششمین محموله واکسن اسپوتنیک روسیه وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید