خدابخشی: مصدومیتم احتیاج به جراحی ندارد، حضور ملی پوشان در لیگ تاثیر مثبت دارد

به گزارش استدیو مرینا، ملی پوش تیم ملی تکواندوی ایران از بهبود مصدومیتش اطلاع داد و گفت: حضور تکواندوکاران در لیگ برتر تاثیرات مثبتی بر روی آمادگی آن ها دارد.

خدابخشی: مصدومیتم احتیاج به جراحی ندارد، حضور ملی پوشان در لیگ تاثیر مثبت دارد

مهدی خدابخشی در گفت و گو خبرنگاران، در مورد روند درمانی مصدومیتش شرح داد: خدا را شکر روند درمانی خوبی را پشت سر می گذارم و نیازی به جراحی نیست، روز به روز بهتر می شوم. مراحل فیزیوتراپی را هم زیر نظر پزشک انجام می دهم تا هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردم.

او همچنین در خصوص زمان آغاز تمرینات تکواندو نیز گفت: فعلا با توجه به گفته دکتر تنها تمرینات هوازی را انجام می دهم، اگر پزشک اجازه دهد سریع تر تمرینات تخصصی تکواندو را آغاز می کنم.

ملی پوش تکوندوی ایران در مورد پیش بینی اش از عملکرد هوگوپوشان ایران در گرندپری منچستر، گفت: می دانم که نتیجه دریافت در این میدان چقدر سخت است، برای همه بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مزد زحمات و کوشش زیادی که که در تمرینات می نمایند را با کسب خوش رنگ ترین مدال بگیرند. کار سخت است اما ان شاءالله نتیجه خوبی توسط تکواندوکاران ایران کسب می گردد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل وجود این مصدومیت تصمیم به حضور در لیگ برتر دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر هدف اولم بهبود و سلامتی پایم است. سعی می کنم ابتدا مصدومیتم را رفع کنم و سپس برای حضور یا عدم حضور در مسابقات لیگ تصمیم بگیرم.

خدابخشی همچنین در مورد تاثیر مثبت حضور ملی پوشان تکواندو در مسابقات لیگ برتر نیز گفت: مطمئنا حضور در لیگ می تواند به بالا رفتن سطح آمادگی ملی پوشان یاری کند. تکواندوکاران با حضور در لیگ فکر و ذهنشان درگیر مسابقه می گردد و با انجام دادن مسابقات در تعداد بالا به شرایط ایده آلی می رسند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون در انتها اضافه نمود: تیم ملی تکواندو و ملی پوشانش مسابقات سنگینی را در طول یک فصل انجام می دهند که حضور در رقابت های لیگ برتر می تواند برای داشتن عملکردی موفق در این رقابت ها تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 55

به "خدابخشی: مصدومیتم احتیاج به جراحی ندارد، حضور ملی پوشان در لیگ تاثیر مثبت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی: مصدومیتم احتیاج به جراحی ندارد، حضور ملی پوشان در لیگ تاثیر مثبت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید