خسروی وفا: می خواهیم در پارالمپیک 2020 جزو 10 تیم برتر باشیم

به گزارش استدیو مرینا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: هدف گذاری ما این است که جزو 10 تیم برتر مسابقات پارالمپیک 2020 شویم، اگر هدف گذاری خوب و سیاست ها مناسب باشد به نتایج می رسیم.

خسروی وفا: می خواهیم در پارالمپیک 2020 جزو 10 تیم برتر باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک در مورد پارالمپیک 2020 گفت: در این چند سال همیشه کاروان ما کیفی بوده و صرف کسب سهمیه کافی نیست و حد نصاب ها مهم است. در بازی های جاکارتا اهداف ما حفظ و ارتقا بود که فقط ارتقا را در نظر گرفتیم و برای 2020 هم همین برنامه را داریم. هدف گذاری ما این است که جزو 10 تیم برتر مسابقات شویم. اگر هدف گذاری خوب و سیاست ها مناسب باشد به نتایج می رسیم.

وی تاکید نمود: تمرکز ما روی رشته های مدال آور و طلایی است. دوره قبل 8 مدال طلا داشتیم که اگر 10 تا 14 طلا بگیریم جزو 10 کشور قرار می گیریم. مشکل بودجه نیست و اگر مدیریت کنیم و در اولویت ها تمرکز کنیم نباید مسئله ای داشته باشیم. اگر کسب سهمیه اولویت باشد بودجه از بین می رود اما باید اول روی ورزشکاران طلایی و بعد نقره و برنز و بعد کسب سهمیه تمرکز کنیم.

خسروی وفا اضافه کرد: حمایت مستقیم ورزشکار و کادر فنی و تجهیزات اگر اولویت باشد می توان نتیجه گرفت. بودحه ما برای سال 98 کافی است. برنامه ما در دسته بندی های مختلف است. اولویت کسب مدال طلا است. اولویت بعدی، شانس مدال و اولویت بعدی کسب سهمیه است.اگر اعتبار به اندازه کافی نباشد خود را با اولویت ها تطبیق می دهیم. از ورزشکار طلایی باید بیشتر حمایت گردد تا آن شخصی که فقط شانس سهمیه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 106

به "خسروی وفا: می خواهیم در پارالمپیک 2020 جزو 10 تیم برتر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: می خواهیم در پارالمپیک 2020 جزو 10 تیم برتر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید