خیلی از فرآیندهای اداری موجود فسادزا و معطل کننده است

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، حسین ذوالفقاری، بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بند پی به عنوان استاندار جدید تهران طی سخنانی گفت: هدف از تودیع و معارفه آن است که از مدیری که خدمت نموده برای آیندگان تجلیل کنیم، در تودیع و معارفه استاندار مهمات آنچه رخ داده و آنچه احتیاج به انجام در استان است مطرح می گردد.

خیلی از فرآیندهای اداری موجود فسادزا و معطل کننده است

وی اضافه کرد: استاندار سابق تهران ویژگی مهم تدین، تقوا، صبر و بردباری دارد و از تجربیات وی بسیار بهره می بریم و استاندار جدید نیز مسئولیت های مهمی در مجلس، سازمان بهزیستی ، وزارت کار و بیمه سلامت داشته و با توجه به پیشینه خدمت با پیشنهاد وزیر کشور و رأی هیئت دولت انتخاب شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان این که مدیران استان تهران، باید به این استان هویت دهند، گفت: هویت مستقل استان تهران به دست مدیران آن محقق می گردد.

وی مدیران کشور را متعهد و دلسوز خواند و اضافه کرد: دستاوردهای موجود کشور را با شرایط کنونی در نظر بگیریم ، امنیت موجود را با میزان تهدید و نه براساس شرایط عادی بسنجیم و سپس متوجه تلاش مدیران و تلاشگران شویم.

وی با بیان این دولت های کنونی طبق اقتصاد پسا صنعتی و با بروکراسی سخت همراه هستند، گفت: تلاش انجام می گردد اما راندمان کار طبق تلاش و تلاش ها نیست.

ذوالفقاری گفت: یکی از گرفتاری های مردم بروکراسی است، که برای برطرف این گرفتاری به عدم تمرکز احتیاج داریم و این امر ریشه ای باید رقم بخورد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: وجود مقررات انباشت یکی از مسائل و نارسایی ها است و از هرکس سوال می گردد می گوید من وظیفه خود را انجام داده ام.

وی اضافه کرد: جهان به دنبال بازآفرینی دولت است، کدام مسئول است که بدنبال تحقق شعارهای خود نباشد، همه مدیران برای مسئولیت خود تلاش می نمایند، اما چرا برخی کشورها اینقدر جلسه به اندازه ما ندارند و جلسات را فقط برای هماهنگی بیشتر دارند.

ذوالفقاری گفت: امروز احتیاجمند بازنگری در قوانین هستیم و سپس ساختارها و فرآیندهای غیر ضروری باید اصلاح شوند، خیلی از فرآیندهای موجود فسادزا و معطل نماینده است.

وی گفت: مردم باید در اخلاق مدیران و مسئولان اخلاق دینی ببینند، تملق پروری را کنار زده، دروغ را کنار بگذاریم و به تخصص و تعهد بپردازیم، مردم باید طعم شیرین مدیران با اخلاق اسلامی را در عمل ببینند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 98

به "خیلی از فرآیندهای اداری موجود فسادزا و معطل کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی از فرآیندهای اداری موجود فسادزا و معطل کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید