راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

به گزارش استدیو مرینا، Klook، جهت توسعه گردشگری هوشمند در هنگ کنگ، Mobile Pass و دسترسی سریع به گیت را برای قطار سریع فرودگاه راه اندازی کرد.

راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ، علاوه بر استفاده از تلفن های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس، می توانند اکنون به طور مستقیم از طریق Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا کنند.

Klook، بزرگ ترین مرکز خدمات رزرو در مقصد در آسیا، امروز بیان نمود:

Klook کد QR را برای Mobile Pass در فرودگاه هنگ کنگ راه اندازی می کند. این ویژگی تازه، شکاف همیشگی بین اتصال اینترنت و حالت آفلاین را پر می کنند و باعث دسترسی آسان تر مسافران به قطار فرودگاه هنگ کنگ می شود. این نقطه عطفی تازه در تلاش های Klook است که از طریق شرکت MTR پشتیبانی می شود و باعث می شود هنگ کنگ تبدیل به یک شهر هوشمند از لحاظ نوآوری های تکنولوژیکی شود.

فرودگاه اکسپرس هونگ کنگ بیش از 16 میلیون مسافر در سال 2016 جا به جا کرده است. قطار اکسپرس یکی از بهینه ترین شیوه های حمل و نقل مسافران به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ بوده است (HKIA در رتبه دهمین پرطرفدارترین فرودگاه های دنیا در سال 2016 از طریق شورای بین المللی فرودگاه ها انتخاب شد).

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ می توانند از تلفن های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس استفاده کنند. همچنین می توانند به طور مستقیم از طریق Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا کنند. Mobile Pass با هدف بهبود بهره وری عملیاتی قطار اکسپرس فرودگاه هنگ کنگ راه اندازی شده است و در عین حال باعث می شود مسافران بدون هیچ زحمتی و در سریع ترین حالت ممکن از فرودگاه هنگ کنگ استفاده کنند.

خدمات رزرو بی نظیر Klook برای فرودگاه هنگ کنگ، بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از کاربران در سراسر دنیا دریافت کرده است؛ با بیش از 65٬000 نظر، امتیاز 4.8 از 5 را به دست آورده است. چنین دستاوردی از طریق شرکت MTR به رسمیت شناخته شده و Klook، جایزه امپراتور برای عملکرد فروش استثنایی در سال 2017 را کسب کرد.

اریک گنوک فه، رئیس کمپانی Klook، گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که فناوری Klook و نوآوری شرکت MTR را در فرودگاه هنگ کنگ ترکیب کردیم. با توجه به این فناوری در هسته اصلی خدمات، تغییرات قابل توجهی ایجاد می شود. ما مطمئن هستیم که چنین ابتکاراتی به نفع همه ذی نفعان از جمله جوامع محلی، ارائه دهندگان خدمات، توزیع کنندگان و مسافران خواهد بود.

در طول سال ها، Klook با شرکای تجاری مختلفی در سراسر دنیا، جهت راه اندازی گردشگری هوشمند، همکاری کرده است. یکپارچه سازی گذرگاه موبایل برای قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ یکی از این موارد است. بسکمک از شرکای تجاری Klook، کسب و کارهای سنتی هستند که تلاش می کنند تا با پیشرفت سریع تکنولوژی از پس انتظارات مسافران مدرن امروزی برآیند.

با توجه به بهترین منابع مهندسی در Klook و پایگاه کاربری بزرگ، شرکای تجاری ما از تازهترین فناوری های نوین برای جذب کاربران متنوع در سراسر دنیا بهره می گیرند. این فناوری ها شامل محلی کردن کامل عملیات، رابط کاربری کامل و چند زبانه، ادغام با کیف های دیجیتال و فعال کردن روش های مختلف پرداخت مانند اپل پی، پرداخت از طریق گوگل، WeChat Pay و Alipay است.

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، Klook همچنین به شرکای تجاری کمک می کند اطلاعات و بینش کامل تری نسبت به الگوهای رفتاری مشتری و سلیقه آن ها کسب کنند. در کنار مجموعه داده های آفلاین، شرکای تجاری اکنون دیدگاه جامع تری در مورد سفر مشتری دارند. این اطلاعات همچنین در افزایش بهره وری، مدیریت مشتری، مدیریت درآمد و عملیات داخلی، ارزشمند است.

Klook یکی از نوآوران صنعت گردشگری پیشرو جهت مدیریت گردشگری هوشمند است.

اخیراً Klook در Think 2020: Smart City Digital Think 2020 شرکت گوگل در هنگ کنگ شرکت کرده است و راهکارهایی را در مورد چگونگی استفاده از ابتکارات دیجیتالی برای تعامل با مسافران مدرن که به هنگ کنگ می آیند، ارائه می دهد. Klook شرکای دنیای بزرگی در دنیا دارد.

Klook نیز با شرکای تجاری کار می کند تا کاربران خود را با استفاده از هر دو مجموعه داده های omni-channel و بازخورد آنلاین پس از تجربه که با کانال های توزیع آفلاین در دسترس نیستند، بهتر درک کند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 25 آبان 1403 بروزرسانی: 25 آبان 1403 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2320

به "راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید