رضایت 85درصد گردشگران چینی از سفر به ایران

به گزارش استدیو مرینا، رئیس آموزشگاه گردشگری چین با استناد به یک نظرسنجی صورت گرفته در میان گردشگران چینی که به ایران سفر نموده اند گفت 85درصد گردشگران چینی از سفر به ایران رضایت کامل داشته و ایران را غیرقابل تصور معرفی نموده اند.

رضایت 85درصد گردشگران چینی از سفر به ایران

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دای بین (Dai bin) روز چهارشنبه 6 آذر در دیدار و گفت و گو با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران در پکن با اشاره به اینکه بر اساس این نظرسنجی همه گردشگران از امنیت کامل در ایران راضی بوده اند، اضافه کرد: اغلب گردشگران شهرهای اصفهان و شیراز را خیلی پسندیدند و میدان نقش دنیا و مسجد نصیر الملک را هم شگفت انگیز قلمداد کردند.

این مقام چینی در ادامه خواهان اقدامات تسهیلی برای گردشگران چینی در ایران شد و گفت: تربیت راهنمای چینی زبان برای گردشگران چینی و فراهم شدن زیر ساخت های رزرو هتل به وسیله اینترنت و پلتفرم های آنلاین می تواند نقش مهمی در افزایش تعداد گردشگران چینی در ایران داشته باشد.

دای بین در ادامه از کاهش 17 درصدی سفر گردشگران ایرانی به چین اطلاع داد و گفت: ما در حال آنالیز این موضوع هستیم که کجا کوتاهی کردیم تا آن را اصلاح کنیم.

او ضمن تشکر از طرف ایرانی به خاطر تسهیلات ناشی از لغو ویزا برای گردشگران چینی گفت: توسعه گردشگری دو کشور نیازمند همکاری بین دو دولت است هرچند بخش خصوصی هم نقش بسزایی دارد.

رئیس آموزشگاه گردشگری چین در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از سیاست های یک جانبه گرایانه آمریکا در منطقه گفت: ما موافق سیاست های یکجانبه گرایی آمریکا و تحریم هایی که اعمال می نماید، نیستیم و با این اقدامات مخالف هستیم.

تربیت نیروی انسانی و راهنمای گردشگری با زبان و فرهنگ چینی

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار ضمن برشمردن اهمیت روابط دو کشور به معرفی اقدامات ایران در تسهیل سفر اتباع چینی به ایران اشاره نمود.

او همچنین از آمادگی موسسات آموزشی گردشگری ایران برای همکاری با آموزشگاه گردشگری چین به منظور تربیت نیروی انسانی و راهنمای گردشگری با زبان و فرهنگ چینی اطلاع داد که مورد استقبال طرف چینی نهاده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 495

به "رضایت 85درصد گردشگران چینی از سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت 85درصد گردشگران چینی از سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید