روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، هرچند دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده است بعد از آنالیز شرایط کرونا درباره نحوه و محل برگزاری مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری می نماید، اما فدراسیون فوتبال عربستان کوشش خود را برای دریافت میزبانی این مراحل شروع نموده است.

روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در سالی که کشور قطر تمایلی به میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نداشت، عربستان سه گروه از این رقابت ها را میزبانی کرد و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بابت این میزبانی از آنها تشکر کرد.

پیش از این اعلام شده بود مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به صورت تک بازی برگزار می گردد و تیم های صدرنشین مرحله گروهی، میزبان می شوند اما همانطور که گفته شد، ساز و کار AFC برای این رقابت ها در حال تغییر است.

روزنامه الجزیره عربستان اطلاع داد یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال این کشور کوشش خود را برای دریافت میزبانی مراحل بالاتر لیگ قهرمانان شروع نموده است.

عربستان در مرحله نیمه نهایی دو نماینده دارد؛ الهلال و النصر. الهلال حریف استقلال ایران است و النصر باید با تراکتور بازی کند.

تعیین نیست کوشش عربستان برای دریافت میزبانی مراحل نهایی تا چه حد موفقیت آمیز خواهد بود اما باتوجه به بی میلی قطر برای برگزاری مسابقات از یک سو و مسائل دیگر کشورهای غرب قاره بعید نیست AFC دوباره رای به میزبانی عربستان بدهد. هرچند فدراسیون فوتبال و نمایندگان ایران ترجیح می دهند ابتدا در خاک ایران و سپس در کشوری مثل قطر به میدان بروند.

دبیر کل AFC در مصاحبه خود تاکید نموده بود کنفدراسیون آسیا در حال آنالیز و مطالعه شرایط است و تمام گزینه ها از برگزاری بازی های رفت و برگشت تا برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1578

به "روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید