روزگار عجیب استقلال؛ زرینچه نمی آید، وریا مربی است و غلامپور تعویض می نماید

به گزارش استدیو مرینا، با این حساب، بار فنی تیم بر دوش وریا غفوری است و مثل بازی قبل، کاپیتان استقلال باید اقدام به انتخاب ترکیب اصلی و تعویض ها کند. البته او داخل زمین است و انجام پروسه تعویض ها برعهده کاوه ستوده پزشک تیم و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم قرار می گیرد

روزگار عجیب استقلال؛ زرینچه نمی آید، وریا مربی است و غلامپور تعویض می نماید

استقلال در غیاب سرمربی خود با شرایط خاص و ویژه ای وارد هفته پانزدهم لیگ برتر می شود.

به گزارش میزان، تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر همچنان روی جاده بحران و اخبار عجیب حرکت می نماید. آن ها از همین راستا به هفته پانزدهم لیگ رسیدند و حالا باید عصر امروز از حریف جنوبی خود میزبانی نمایند.

برای بازی امروز، استقلال با نیمکت خالی وارد زمین می شود. البته آن ها به اندازه کافی بازیکن دارند، ولی سرمربی این تیم هنوز به تهران نرسیده است. آندره آ استراماچونی قرار بود بامداد امروز وارد تهران شود، اما سفرش به تعویق افتاد و دوشنبه به ایران بازمی شود. البته این خبر را اطرافیان باشگاه استقلال به زبان آورده اند، اما باید دید استراماچونی چه زمانی تصمیم به بازگشت می گیرد.

از سوی دیگر، جواد زرینچه هم امروز در کنار استقلالی ها نیست. او بعد از اتفاقات بازی با گل گهر سیرجان تصمیم گرفت از جمع آبی پوشان جدا شود. حتی زرینچه دیشب و امروز هم به اردوی تیم نرفته هرچند مسئولان باشگاه در حال تماس با او هستند تا هر طور شده، راضی شود و به اردو برشود. تا زمان انتشار این خبر، زرینچه پاسخ قطعی نداده و شاید او را روی نیمکت به عنوان سرپرست، مدیرتیم یا هر پست دیگری دیدار نکنیم.

با این حساب، بار فنی تیم بر دوش وریا غفوری است و مثل بازی قبل، کاپیتان استقلال باید اقدام به انتخاب ترکیب اصلی و تعویض ها کند. البته او داخل زمین است و انجام پروسه تعویض ها برعهده کاوه ستوده پزشک تیم و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم قرار می گیرد.

اتفاقاتی که قرار است امروز در استادیوم آزادی رخ بدهد را خواندید، اما بعد از آغاز دوران درخشان استقلال، چه کسی فکرش را می کرد کار آبی ها به اینجا بکشد

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 611

به "روزگار عجیب استقلال؛ زرینچه نمی آید، وریا مربی است و غلامپور تعویض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار عجیب استقلال؛ زرینچه نمی آید، وریا مربی است و غلامپور تعویض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید