رونمایی و آغاز بهره برداری از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی

به گزارش استدیو مرینا، خبرگزاری خبرنگاران- پیش از ظهر شنبه بیست و نهم آذرماه سال 1399، فاز نخست سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی شهر تهران مورد رونمایی و بهره برداری قرار می گیرد.

رونمایی و آغاز بهره برداری از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: طی مراسمی که با حضور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و نیز حضور مجازی دکتر پیروز حناچی شهردار تهران برگزار خواهد شد، فاز نخست سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی پایتخت مورد رونمایی و بهره برداری قرار می گیرد.

وی استقرار و راه اندازی فاز نخست این سامانه را از مهمترین پروژه های به ثمر نشسته شرکت خاکریزآب در سال جاری دانست و یادآور شد: فراهم ساختن زیرساخت های لازم به منظور پایش بارش و رواناب در شهر تهران از ماموریت های ابلاغی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طراحی و راه اندازی یک سامانه هدفمند پایش و مانیتورینگ به منظور ارزیابی کارایی و میزان موفقیت شبکه و طرح های مدیریت سیلاب و نیز بهبود امور بهره برداری و نگهداری، امری ضروری بوده و این موضوع به عنوان یکی از پیشنهادات غیرسازه ای مهم و اساسی در طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر تهران نیز مطرح شده است. در این راستا فاز نخست سامانه مذکور متشکل از 12 ایستگاه باران سنج و 4 ایستگاه آب سنج، با استفاده از فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان و نیز بهره مندی از ظرفیت و دانش بومی در سال جهش تولید به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1349

به "رونمایی و آغاز بهره برداری از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی و آغاز بهره برداری از سامانه پایش و مانیتورینگ بارش و رواناب شبکه مدیریت آبهای سطحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید