ستاد مدیریت بحران مهاباد برای روز های برفی آماده شد

به گزارش استدیو مرینا، ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد در راستای آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم برای شروع فصل بارندگی و مقابله با بحران تشکیل جلسه داد و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث فصلی اندیشیده شد.

ستاد مدیریت بحران مهاباد برای روز های برفی آماده شد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد امروز با حضور اعضای اصلی ستاد، نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با موضوع آمادگی برای فصل زمستان و شروع بارندگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد بر آمادگی ماشین آلات راهداری و برف روبی مسیر های ارتباطی به ویژه راه های روستایی، تامین آرد و نان، سوخت رسانی به روستا های صعب العبور، شناسایی مادران باردار و مراقبت از قطعی آب، برق و گاز در شهرستان تاکید کرد.

خشایار صنعتی با اشاره به ضرورت ارتباط با سازمان های مردم نهاد و استفاده از نقطه نظرات آن ها اضافه نمود: مطالعات اولیه برای شناسایی مسیر قنوات داخل شهر برای کنترل و هدایت آب های سطحی نیز از طریق شرکت آب و فاضلاب نیز در دستور کارقرار گیرد.

در ادامه جلسه نیز مدیران هر یک از دستگاه های اجرایی گزارشی از شرایط آمادگی و اقدامات پیشگیرانه مقابله با بحران را ارائه کردند.

مهاباد با 260 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای طبیعت و آب و هوایی کوهستانی است.

خبرنگاران مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2128

به "ستاد مدیریت بحران مهاباد برای روز های برفی آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد مدیریت بحران مهاباد برای روز های برفی آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید