ستاره والیبال ایران: هدف اصلی صعود از گروه در المپیک است، کوبیاک باید رفتار خود را عوض کند

به گزارش استدیو مرینا، با این حال، من قصد ندارم با او دوستی کنم. من به کوبیاک احترام می گذارم زیرا او والیبالیست خوبی است، اما گاهی اوقات به صورت حرفه ای رفتار نمی کند. به کوبیاک به عنوان یک والیبالیست خوب احترام می گذارم اما باید نگرش خود را تغییر دهد. من رفتار مشابه او را در بازی با تیم های دیگر نیز دیدم.

ستاره والیبال ایران: هدف اصلی صعود از گروه در المپیک است، کوبیاک باید رفتار خود را عوض کند

مدافع روی تور تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم از گروه خود در المپیک صعود کند. او همچنین به کوبیاک توصیه کرد رفتارش را تغییر دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت والی لهستان، سید محمد موسوری مدافع ایرانی شاغل در لیگ لهستان درباره آخرین شرایط خود، تیم ملی ایران و اتفاقات جنجالی با تیم لهستان به صحبت پرداخت.

مدافع تیم ملی والیبال ایران درباره اتفاقات اخیر در ایران گفت: اول از همه، من از سقوط هواپیمای اوکراین بسیار متاسفم. این رویداد من و بسیاری از هموطنانم را اندوهگین کرد. آرزو می کنم که هیچ درگیری بین کشور من و ایالات متحده وجود نداشته باشد. اکنون هیچ جنگی در ایران وجود ندارد. شرایط پایدار است. مردم با صلح و آرامش زندگی می نمایند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود درباره میشائیل کوبیاک گفت: ما قطعا با هم دست می دهیم. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و در این حرفه قانون این است که به طرف مقابل دست داده شود.

با این حال، من قصد ندارم با او دوستی کنم. من به کوبیاک احترام می گذارم زیرا او والیبالیست خوبی است، اما گاهی اوقات به صورت حرفه ای رفتار نمی نماید. به کوبیاک به عنوان یک والیبالیست خوب احترام می گذارم اما باید نگرش خود را تغییر دهد. من رفتار مشابه او را در بازی با تیم های دیگر نیز دیدم.

فکر می کنم که او به عنوان یک بازیکن باتجربه باید متفاوت رفتار کند. نمی خواهم به گذشته برگردم و آن دوران را به یاد بیاورم. فکر می کنم همه چیز بعد از بازی دو تیم در ریو آغاز شد و دو بازیکن که نمی خواهم نام ببرم (بارتوژ کورک و میشائیل کوبیاک) رفتار خوبی نداشتند و ما نیز در شرایط بازی بودیم و شاید در واکنش نشان دادن زیاده روی داشتیم. در هر صورت ما مسئله ای با لهستان نداریم و با خیلی از کشورها بازی کره ایم. من و میلاد عبادی پور اینجا دوستان زیادی داریم و در کل روابط دو تیم خوب است و مسئله ای نیست. فقط این مسئله به رفتار یک سری بازیکن بر می شود.

خبرنگار دیگری اینطور سوال کرد با این وجود سخت است که همواره مؤدب باشید و هرگز رفتار تحریک آمیز نداشته باشید. لوکاش ژیگادلو گفت که والیبالیست های ایرانی دعوا کردن را دوست دارند. آنها عاشق این هستند که ببینند حریفشان چقدر اجازه این کار را می دهد که موسوی در پاسخ گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد. ما فقط می جنگیم. ما بهترین تیم دنیا نیستیم اما برابر هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم.

برخی ممکن است رویکرد ما به بازی را دوست نداشته باشند. آنها ممکن است فکر نمایند ما کارهای بیشتری در زمین انجام می دهیم. اما این فقط یک مبارزه برای پیروزی است. همواره تا آخر. من دوست دارم مقابل لهستانی ها بازی کنم. دوست دارم مقابل تیم هایی به سرپرستی ویتال هینن بازی کنم چون او همواره می جنگد، همواره سعی می نماید راهی برای پیروزی پیدا کند و می تواند سرگرم نماینده باشد و هرگز بازی با آن کسل نماینده نیست. اینگونه او را شناختم. او راهنمایی تیم آلمان و بعدا بلژیک را برعهده گرفت. برخی اوقات این تصور را دارم که او بازی خود را با رقبا انجام می دهد. او زیاد صحبت می نماید، با تیم حریف تبادل نظر می نماید.

کمی عجیب است، اما همانطور که گفتم ، او را دوست دارم. برای ما هدف اصلی صعود از گروه است. اگر پیروز شویم، یک مسابقه اصلی خواهیم داشت درمرحله یک چهارم نهایی. ما یک تیم خیلی قوی در آن بازی برابر خود خواهیم داشت، زیرا در گروه دوم بازی ها برزیل ، ایالات متحده ، روسیه و فرانسه بازی خواهند کرد. برای شکست یکی از این تیم ها باید 150 درصد بازی کنید. در بازی های المپیک همه آماده پیروزی هستند.

مدافع روی تور ایران در سرانجام درباره تفاوت زندگی در ایران و لهستان گفت: در شهرهای بزرگ کشور من - ارومیه یا تهران - در همه جا افراد زیادی هستند ، خیابان های شلوغ است و دود و ترافیک وجود دارد. ولی در اولستین شرایط کاملاً متفاوت است، بسیار آرام و من آن را دوست دارم. تمرکز روی کار راحت تر است و وقت خود را در ترافیک تلف نمی کنید. من از زندگی در اینجا لذت می برم. در کل من خیلی سریع به مکان جدید عادت کردم.

من عادت داشتم در یک شهر بزرگ زندگی کنم ، بنابراین در اینجا گاهی اوقات کمی بی حوصله می شوم. اما من شکایت نمی کنم، واقعاً خوب است. بازیکنان تیم از همان ابتدا بسیار خونگرم بودند، گاهی اوقات ما با کل تیم برای صرف شام بیرون می رویم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 764

به "ستاره والیبال ایران: هدف اصلی صعود از گروه در المپیک است، کوبیاک باید رفتار خود را عوض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره والیبال ایران: هدف اصلی صعود از گروه در المپیک است، کوبیاک باید رفتار خود را عوض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید