سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند مجوز آغاز دوباره گرفت

به گزارش استدیو مرینا، نیوزیلند اجازه داد تا فراوری سریال تلویزیونی ارباب حلقه ها و کابوی بیباپ دوباره از سر گرفته گردد.

سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند مجوز آغاز دوباره گرفت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، اعضای گروه ساخت سریال ارباب حلقه ها برای آمازون پرایم ویدیو و کابوی بیباپ نتفلیکس اجازه یافتند تا در نیوزیلند کار فراوری این 2 سریال را از سر بگیرند. 5 پروژه دیگر نیز در کنار این 2 پروژه از همین مجوز برخوردار شدند.

وزیر تجارت، نوآوری و استخدام نیوزیلند اظهار داشت اعضای 7 پروژه بین المللی اجازه یافتند تا از دیگر کشور ها وارد نیوزیلند شوند و کارشان را از سر بگیرند.

پیش از این اعضای ساخت ادامه های آواتار و قدرت سگ نیز وارد این کشور شده و کارشان را از سر گرفته بودند.

در مجموع 206 بازیگر و اعضای گروه ساخت و 35 تن از افراد خانواده های آن ها اجازه یافته اند تا در دوره 6 ماهه آینده در این کشور کار فراوری فیلم را انجام دهند.

گفته شده با شروع کار این پروژه ها 3 هزار شغل جدید در نیوزیلند ایجاد می گردد و 400 میلیون دلار به اقتصاد این کشور یاری می گردد.

وزیر توسعه مالی این کشور نیز با صدور بیانیه ای اعلام نموده که موفقیت این کشور در مدیریت شیوع ویروس کرونا این امکان را برای نیوزیلند فراهم نموده که یکی از معدود کشور های دنیا باشد که بتواند به راحتی و با سلامت به ادامه چنین فعالیت هایی بپردازد.

وی افزوده است: دوستان این موقعیتی دنیای است که باید از آن استفاده کنیم و با وجود بحرانی که دنیا را دربرگرفته بخش فراوریات سینمایی دنیای نیوزیلند را تقویت کنیم.

کار فراوری سریال ارباب حلقه ها در اوکلند در حال اجرا بود که شیوع کرونا رخ داد. شماری از اعضای ساخت سریال در نیوزیلند ماندند و به قرنطینه رفتند و بعضی به خانه هایشان در آمریکا برگشتند و حالا دارند دوباره به نیوزیلند مراجعت می نمایند.

گفته شده 93 تن از اعضای گروه ساخت و 20 تن از افراد خانواده آن ها برای فراوری این سریال به نیوزیلند برمی گردند. رابرت آرامایو، اوین آرتور و نازنین بنیادی بازیگران این سریال از جمله این چهره ها هستند.

کابوی بیباپ هم اقتباسی از یک سریال انیمه علمی تخیلی ژاپنی است که نتقلیکس در دست دارد و هرچند هنوز فراوری آن شروع نشده، اما 19 عضو گروه ساخت و 9 عضو خانواده شان وارد نیوزیلند می شوند تا این کار را شروع نمایند. هنوز زمان اکران این سریال اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1060

به "سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند مجوز آغاز دوباره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ارباب حلقه ها در نیوزیلند مجوز آغاز دوباره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید