سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما خریداری کنید

به گزارش استدیو مرینا، سینما تیکت نام اپلیکیشنی است که کاربران به وسیله آن می توانند بلیط سینما های ایرانی را خریداری و جایگاه مورد نظرشان را نیز انتخاب نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما خریداری کنید

سینما رفتن یکی از کار هایی است که باعث سرگرم شدن افراد می گردد و البته محیطی فرهنگی نیز به شمار میرود. روزانه افراد زیادی در سرتاسر دنیا به سینماها می فرایند تا به تماشای فیلم های روز بپردازند. ایرانیان نیز از این غافله مستثنی نیستند و همه روزه شاهد حضور افراد زیادی در سینما های تهران و سایر شهر های کشور هستیم. در حال حاضر فیلم های خوبی نیز در حال اکران هستند و تماشای آن ها می تواند هیجان انگیز باشد. اما همواره مشکلاتی در مورد خرید بلیط و انتخاب جایگاه مناسب وجود داشته است. وب سایت سینما تیکت امکان خرید آنلاین بلیط سینماهای مختلف را فراهم نموده است که به وسیله آن می توانید بلیط سانس مورد نظرتان را خریداری و جایگاه مورد نظرتان را نیز انتخاب نمایید. این سرویس، اپلیکیشنی نیز برای دستگاه های اندروید و iOS دارد که استفاده از سینما تیکت را برای کاربران ساده تر می نماید.

اپلیکیشن سینما تیکت دارای اغلب قابلیت هایی است که در سایت این سرویس مشاهده کردیم. کاربران به وسیله این اپلیکیشن می توانند بلیط فیلم مورد نظرشان را خریداری نمایند. آخرین اخبار سینمایی، فیلم های در حال اکران و اطلاعات این چنینی نیز درون این اپلیکیشن وجود دارد. یکی از ویژگی های اصلی این سرویس، مقرون به صرفه بودن قیمت بلیط های آن است. برای همین ممکن است مبلغی که به وسیله این سرویس پرداخت می کنید، پایین تر از قیمتی باشد که در گیشه بلیط فروشی سینما می پردازید. به وسیله لینک های زیر می توانید اپلیکیشن سینما تیکت را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1910

به "سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید