سفر به زمان گذشته و بازدید از کشتی نوح

به گزارش استدیو مرینا، کشتی نوح با همه شگفتی اش، جان تازه ای یافت

همه ما در کتاب های مقدس از عظمت و بزرگی کشتی نوح شنیده ایم و اینکه در خاتمه طوفان بار دیگر حیات به زمین بازگشته است ولی هیچگاه درک درستی از آن نداشته ایم، تا اینکه اخیرا با توجه به اطلاعاتی که در کتابهای مقدس آمده کشتی نوح را در ابعاد واقعی ساخته اند.

سفر به زمان گذشته و بازدید از کشتی نوح

تصور کنید در یک کشتی بسیار بزرگ ایستاده اید ،کشتی که در روزگار قدیم از طوفانی بزرگ به همراه تنوع بسیاری زیادی از حیوانات نجات یافته و حیات بدین گونه بر روی زمین ادامه یافته است. در ادامه با ما همراه باشید.

در 7 جولای سال 2016، در شهر کنتاکی ایالات متحده آمریکا،کشتی نوح طبق گفته های کتابهای مقدس شبیه سازی و تبدیل به یکی از مکانهای پر بازدید برای گردشگران شد. ساخت این کشتی غول پیکر به سرعت در صدر اخبار نهاده شد و همگی مجذوب آن شدند. به گفته سازندگان هرچه بیشتر داخل کشتی می شوید با فضای بزرگتری روبرو خواهید شد.

این کشتی از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است و طول آن 155 متر است. می توان اینگونه گفت که با یک موزه طرف هستیم. در یکی از طبقات، حیوانات جای گرفته اند که دایناسورها نیز به چشم می خورند و در طبقه دیگر حضرت نوح و خانواده وی را خواهید دید.

30 گونه حیوان واقعی در این کشتی به چشم می خورد که همگی جفت هستند،بعلاوه 33 میلیون فوت چوب در این کشتی به کار رفته و می تواند تا 6 هزار نفر را در خود جای دهد.این کشتی میتواند مکان مناسبی برای یادگیری بچه ها از داستان های روایت شده در کتاب های مقدس باشد.

گفته می گردد هزینه ساخت این کشتی 135 میلیون دلار بوده است.بعلاوه ساخت این کشتی از سال 2010 تا 2016 به طول انجامیده است.

البته مخالفان این پروژه کم نیستند،گروه سازندگان این پروژه بر این باور هستند که 6 هزار سال پیش دایناسورها در کنار انسانها زندگی می کردند و به همین علت مجسمه آنها را در کشتی می توان دید. دانشمندان این موضوغ را کاملا رد می نمایند و می گویند 65 میلیون سال قبل تر ازاین که بشر بوجود بیاید،دایناسورها منقرض شده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1977

به "سفر به زمان گذشته و بازدید از کشتی نوح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به زمان گذشته و بازدید از کشتی نوح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید