سلطانی فر: گلف اقبال زیادی در جامعه دارد، آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم

به گزارش استدیو مرینا، وزیر ورزش و جوانان گفت: رشته گلف اقبال زیادی در ایران دارد و با گسترش فضاهای ورزشی، جذب سرمایه گذاران و ورزشکاران می توان به توسعه این رشته سرعت بخشید.

سلطانی فر: گلف اقبال زیادی در جامعه دارد، آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون گلف و در آستانه میلاد باسعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با تبریک فرا رسیدن این ایام مبارک درخصوص عملکرد این فدراسیون گفت: فعالیت هایی که در دو سال گذشته در ورزش گلف به همت رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اجرا شده است جای تقدیر دارد و آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه زیرساخت مناسب برای توسعه این رشته وجود دارد، اضافه نمود: گلف به دلیل عدم درگیری فیزیکی و فعالیت بدنی سنگین محدودیت سنی ندارد و می تواند علاوه بر اینکه در حوزه همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار بگیرد بلکه به عنوان بخش تفریحی، زمینه ساز نشاط جامعه گردد.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری در دنیا به روی رشته گلف، گفت: این رشته ورزشی یکی از پردرآمدترین رشته ها و ورزشکاران حرفه ای آن هم از درآمدزاترین ها هستند که این مهم نشان دهنده جذابیت رشته گلف برای جذب اسپانسرها با هدف سرمایه گذاری به روی این رشته است.

وی با تأکید بر بهره مندی از پتانسیل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت ها، اظهار کرد: در سال های اخیر رشته هایی مانند بیلیارد و سوارکاری در ایران توسعه پیدا نموده اند و این نکته به دلیل علاقمندی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به روی این رشته است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این نشست، بر بهره مندی از ظرفیت رسانه ها با هدف معرفی و شناساندن این رشته تأکید کرد و گفت: این مسئله می تواند در جذب سرمایه گذار و ورزشکار پیروز باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش شرحاتی را در مورد ساخت تجهیزات و اقلام رشته گلف در کشور ارائه کرد و یادآور شد: در این خصوص می توان با بهره مندی از امکانات تولیدکنندگان داخلی در این راستا گام برداشت.

سلطانی فر همچنین در مورد کمبود فضای ورزشی ویژه این رشته ابراز کرد: امروزه تقریباً برای تأسیس اماکن ورزشی هزینه ای بابت زمین پرداخت نمی گردد، از این رو توسعه مینی گلف در شهرستان های کشور کار دشواری نیست.

او در این باره شرح داد: هم اکنون در اقصی نقاط کشور ورزشگاه ها و مجموعه های ورزشی بسیار خوبی احداث شده است که زمین های بسیار خوبی وجود دارد که می توان زمین های گلف و مینی گلف را در آنها پیش بینی کرد.

او همچنین گفت: رشته گلف، اقبال زیادی در ایران دارد و با گسترش فضاهای ورزشی، جذب سرمایه گذاران و ورزشکاران می توان به توسعه این رشته سرعت بخشید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1248

به "سلطانی فر: گلف اقبال زیادی در جامعه دارد، آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: گلف اقبال زیادی در جامعه دارد، آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید