شکوری: انتخابات فدراسیون فوتبال 2 ماه پس از تصویب اساسنامه برگزار می گردد، فعالیت شیعی در هیات رئیسه مسئله ای ندارد

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات 2 ماه پس از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی، برگزار می گردد.

شکوری: انتخابات فدراسیون فوتبال 2 ماه پس از تصویب اساسنامه برگزار می گردد، فعالیت شیعی در هیات رئیسه مسئله ای ندارد

به گزارش ، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان نمود: فیفا در پیش نویسی اساسنامه ای که برای فدراسیون فوتبال فرستاده بود روی چند مورد پافشاری دارد. برای نمونه طبق اعلام فیفا وزیر ورزش، معاون او و نماینده ایران در AFC حق رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون را ندارند. ضمن اینکه صلاحیت نامزد ها باید به وسیله مجمع انجام گردد.

او با اشاره به ناتعیین بودن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: باید ابتدا اساسنامه را در مجمع فوق العاده فدراسیون تصویب کنیم و سپس آن را برای هیات دولت بفرستیم. اساسنامه پس از تصویب در دولت باید در مجلس شورای اسلامی هم مصوب گردد. پس از طی این مراحل، 2 ماه برای برگزاری انتخابات زمان داریم.

شکوری درباره لزوم ثبت نام مجدد نامزد ها برای حضور در انتخابات پس از اصلاح اساسنامه گفت: طبق اساسنامه جدید باید باردیگر نام نویسی از نامزد ها انجام گردد.

او درباره اینکه به جز تغییرات مورد اصرار فیفا در اساسنامه فدراسیون، آیا تغییرات دیگری هم در اساسنامه انجام می گردد یا خیر، گفت: با توجه به شرایط داخلی کشورمان، بعضی موارد را نفراتی که قرار است اساسنامه را اصلاح نمایند و همچنین هیات رئیسه فدراسیون لحاظ می نمایند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره شائباتی که درباره غیرقانونی بودن ادامه فعالیت محمود شیعی در هیات رئیسه این فدراسیون به دنبال استعفای او از مدیریت باشگاه پیکان مطرح شده است، گفت: تا زمانیکه مجمع فدراسیون برای پست نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه نفر جدیدی را انتخاب و تعیین نکرده حضور محمود شیعی در هیات رئیسه مسئله ای ندارد. ما در فیفا و AFC هم چنین موردی داریم. اگر بخواهیم مثال خیلی واضح و شفافی بزنیم باید بگوییم مهدی تاج با وجود اینکه اکنون در فدراسیون فوتبال سمتی ندارد، به عنوان نایب رئیس AFC و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 809

به "شکوری: انتخابات فدراسیون فوتبال 2 ماه پس از تصویب اساسنامه برگزار می گردد، فعالیت شیعی در هیات رئیسه مسئله ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: انتخابات فدراسیون فوتبال 2 ماه پس از تصویب اساسنامه برگزار می گردد، فعالیت شیعی در هیات رئیسه مسئله ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید