شکوری: فیفا از ما توقعاتی دارد و ما هم درخواست پرداخت مطالبات مان را داریم

به گزارش استدیو مرینا، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا از ما توقعاتی دارد و در مقابل ما نیز این درخواست را داریم مطالبات مان حتماً پرداخت شود.

شکوری: فیفا از ما توقعاتی دارد و ما هم درخواست پرداخت مطالبات مان را داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره سفر خود به زوریخ و مقر فیفا گفت: روز چهارشنبه تهران را به مقصد زوریخ ترک و جلساتی را با معاون دبیرکل فیفا، خزانه دار فیفا، مسئول مالی فیفا، مسئول توسعه فوتبال فیفا، مسئول حسابرسی و انطباق فیفا برگزار کردیم.

وی ادامه داد: بیشترین بحث ما پیرامون مسائل مالی، مطالبات فدراسیون و نحوه دریافت مطالبات بود. همچنین درباره پروژه های اجرایی و کمک های فیفا نیز به بحث و تبادل نظر پرداختیم. علاوه بر این مطالبات باشگاه ها از دیگر مواردی بود که در جلسه با مسئولان فوق مطرح کرده و درباره راهکارهای پرداخت و برطرف مسائل فدراسیون فوتبال ایران با توجه به تحریم هایی که وجود دارد، صحبت کردیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: مهمترین بحثی که طبق شعار فیفا مطرح کردیم، این است که ورزش و فوتبال باید از سیاست جدا باشد. همان طور که مطلع هستید این شعار فیفاست. متأسفانه این تحریم ها بحث سیاسی است که روی فوتبال ما اعمال می شود و این امر با شعار فیفا و فوتبال در تضاد است. کنندگان فیفا این موضوع را قبول داشته و در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود. از طرف فدراسیون فوتبال راهکارهای مختلفی داده شد تا مطالبات خود را دریافت کنیم.

شکوری گفت: مقرر شد حداکثر تا یک یا دو هفته آینده نظر نهایی خود را اعلام کنند و ما بتوانیم به حق فوتبال ایران و باشگاه ها برسیم. نکته مهم دیگر این بود که مسئولان فیفا نظرشان مثبت بود و اعلام کردند در اولین فرصت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران را از فیفا به فدراسیون و باشگاه ها پرداخت می کنند. ما تأکید داشتیم با توجه به اینکه فوتبال از سیاست جداست، فیفا از ما یکسری توقعات و درخواست دارد و در مقابل به عنوان عضوی از فیفا، فدراسیون فوتبال ایران نیز این درخواست را دارد که این مبالغ حتماً پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 756

به "شکوری: فیفا از ما توقعاتی دارد و ما هم درخواست پرداخت مطالبات مان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: فیفا از ما توقعاتی دارد و ما هم درخواست پرداخت مطالبات مان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید