لازمه توسعه خیر، آمادگی برای جنگ است

به گزارش استدیو مرینا، فرمانده دافوس ارتش گفت: اگر انسان های گروه خیر خود را برای جنگ با گروه شر آماده نکند، نسل گروه خیر در زمین نابود می گردد. لازمه توسعه خیر و خوبی آمادگی برای جنگ است.

لازمه توسعه خیر، آمادگی برای جنگ است

به گزارش خبرنگار ، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین، ولی وند فرمانده دافوس ارتش ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع که در محل این دانشگاه برگزار گردید، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خیر و شر از ابتدای خلقت وجود داشته است و نبود خیر باعث ایجاد شر می گردد، البته همیشه هم خیر و شر با یکدیگر برای تصاحب منافع در جنگ بوده اند.

ولی وند گفت: نکته ای که در اینجا اهمیت دارد این است که هیچ شری خود را شر نمی داند؛ هنگامی که شما از شر ترین انسان ها هم بپرسید اعتقاد ندارد که شر است و کار خود را صحیح می داند.

او اضافه نمود: ما اعتقاد داریم اگر انسان های گروه خیر خود را برای جنگ با گروه شر آماده نکند، نسل گروه خیر در زمین نابود می گردد. لازمه توسعه خیر و خوبی آمادگی برای جنگ است.

او ادامه داد: روز 31 شهریور سال 59 هم یکی از انسان های شرور روی زمین ساعت 2 بعدازظهر به همه جای کشورمان حمله کرد، انتظار آنها این بود که چون این کشور درگیر انقلاب است، ارتش آن آمادگی ندارد و طومارش در هم می پیچد.

ولی وند با اشاره به پاسخ نیروی هوایی ارتش به حمله عراق توضیح داد: همان روز بلافاصله و در پاسخ به تهاجم عراق چند فروند از جنگنده های ما پاسخ تهاجم عراق را می دهند، البته فردای همان روز هم نیروی هوایی ارتش در یکم مهرماه هم عملیات کمان 99 را با بیش از 200 فروند هواپیما انجام دادند که 140 فروند از آنها در عملیات برون مرزی و 60 فروند هواپیمای داخلی مشارکت کردند.

او ادامه داد: تعدادی از هواپیما های ما مانند اف 14 که نقش پدافندی داشتند هم جزء 60 فروند هواپیمای بخش داخلی عملیات کمان 99 نقش مهمی ایفا کردند.

فرمانده دافوس ارتش گفت: گرامیداشت این روز به دلیل درسی است که سال 59 نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش به دشمن داد و راهبرد دشمن را درهم شکست، دشمنی که می خواست در سه روز اول خوزستان و هفته بعد هم تهران را تصرف کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 382

به "لازمه توسعه خیر، آمادگی برای جنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لازمه توسعه خیر، آمادگی برای جنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید