لوگوی شبکه جام جم تغییر کرد
به گزارش استدیو مرینا، تهران (پانا) - شبکه جهانی جام جم در راستای اهداف خود نسبت به انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی و با توجه به سلایق متفاوت مخاطبانش، ضمن حفظ طرح اصلی لوگو که بر مبنای گل نیلوفر آبی و بیانگر نمادهای مشترک با عقاید سایر ملل است، اقدام به بازنگری در رنگ و فونت لوگوی شبکه نموده است.
جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این شبکه از اسفند سال 98 با توجه به ضرورت تعامل بیشتر با ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانان جهان، سه کاناله شد و تا به امروز هرسه کانال با یک لوگوی ثابت و یک لوگوتایپ انگلیسی مخصوص به خود به روی آنتن رفته، لوگو تایپ نو طراحی شده به زبان فارسی به همراه عدد هرکانال، هم نشان دهنده فارسی زبان بودن کانال هاست و هم با هماهنگی کامل در طرح کلی لوگو، به زیبایی هرچه بیشتر قاب تصویر یاری می نماید. رنگ فیروزه ای در پره های لوگو که نماد آرامش فکری و ذهنی و کاهش استرس و اضطراب و بعلاوه صداقت و اعتماد است و در معماری سنتی به وفور دیده می گردد در کنار رنگ مکمل زرد و نارنجی دایره وسط لوگو و عددهای سه کانال، انرژی مضاعف به طرح می دهد.
یکی از فرم های اصلی استفاده شده در گرافیک نو شبکه، پره های لوگوی شبکه است که هم قابلیت استفاده
خوبی در گرافیک دارد و هم کاملا لوگوی شبکه را تداعی می نماید. از این فرم با تکرار در زوایای مختلف استفاده شده که به معنی تنوع در برنامه های شبکه ، تنوع بینندگان، و در حالت کروی بودن به معنی پخش برنامه در نقاط مختلف کره زمین است.
در روزهای آینده تغییر رنگ لوگوی شبکه جهانی جام جم اجرا خواهد شد.
منبع: خبرگزاری پانا