لیورپول با اتوئو وارد مذاکره شد

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: رسانه های انگلیس از قرار دریافت نام مهاجم کامرونی فصل گذشته تیم فوتبال چلسی در فهرست خرید قرمزپوشان مرسی ساید خبر دادند.

لیورپول با اتوئو وارد مذاکره شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه میرر انگلیس گفت که برندان راجرز، سرمربی ایرلندی تیم لیورپول ساموئل اتوئو را به عنوان جانشین لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه ای فصل گذشته قرمزپوشان مرسی ساید که ماه گذشته راهی بارسلونا شد، در نظر گرفته است و مذاکراتی را با وی شروع نموده است تا مشکل کمبود نیروی هجومی را در آنفیلد حل نماید.

اتوئوی 33 ساله که فصل پیش قراردادش با چلسی به سرانجام رسید، اکنون بازیکن آزاد است و طبق ادعای میرر مدیربرنامه های او تماسی از لیورپولی ها دریافت نموده است مبنی بر اینکه راجرز به جذب بازیکن کامرونی پیشین تیم های اینتر، بارسلونا و آنژی ماخاچ کالای روسیه علاقه دارد.

لیورپولی ها در شرایطی برای جذب اتوئو دست به کار شده اند که او مشتری دیگری همچون آژاکس دارد هرچند قهرمان فصل گذشته لیگ هلند فاصله زیادی تا برآورده کردن خواسته های اتوئو دارد. علاوه بر آژاکس، تیم های لیگ فزونی وستهام و کوئینز پارک رنجرز نسبت به جذب اتوئو ابراز علاقه نموده بودند که البته انتقال او به آپتون پارک (خانه وستهام) بعید به نظر می رسد، چون این تیم حاضر نیست حقوقی بیش از 40 هزار پوند بپردازد.

گزارش رسانه های انگلیسی حاکی از آن است که اتوئو، کسی که فصل گذشته ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی سن و سالش را زیر سؤال برد، می خواهد در لیگ برتر بماند و توانایی هایش را به آقای خاص اثبات کند. همین موضوع لیورپول را نسبت به جذب وی ترغیب نموده است. قرمزپوشان مرسی ساید در شرایطی به جذب اتوئو رضایت داده اند که در جذب دو گزینه ارجح خود، الکسیس سانچس از بارسلونا و لوئی رمی از نیوکاسل ناکام ماندند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 536

به "لیورپول با اتوئو وارد مذاکره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول با اتوئو وارد مذاکره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید