ماموران و نیروهای نظامی با آمبولانس جا به جا می شوند؟ ، واکنش یک مقام اورژانس کشور به یک شایعه!

به گزارش استدیو مرینا، رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به بعضی از شایعات مبنی بر اینکه آمبولانس های اورژانس اقدام به جابجایی های نیروهای نظامی و امنیتی می نمایند، گفت: تا به امروز هیچ کدام از آمبولانس های کشور در این زمینه مورد استفاده قرار نگرفته اند و هرگونه شایعه در این خصوص تکذیب می گردد.

ماموران و نیروهای نظامی با آمبولانس جا به جا می شوند؟ ، واکنش یک مقام اورژانس کشور به یک شایعه!

به گزارش خبرنگاران، جعفر میعادفر، گفت: آمبولانس های اورژانس تنها برای جابجایی مصدومان و بیماران مورد استفاده قرار می گیرند و هیچگاه نیروهای نظامی با این خودروها جابجا نشده و نخواهد شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در مورد انتشار بعضی فیلم ها و تصاویر در فضای مجازی مبنی بر جابجایی نیروهای نظامی با آمبولانس های اورژانس، گفت: ممکن است نیروهای نظامی مصدوم در شلوغی ها همچون دیگر مصدومان با آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده باشند اما نیروهای نظامی که مصدومیتی نداشته باشند با این خودروها جابجا نشده اند.

به گفته او، در شرایطی که به علت اعمال تحریم های ظالمانه امکان واردات آمبولانس نداریم، تا به امروز 95 دستگاه آمبولانس اورژانس کشور در شلوغی های اخیر دچار آسیب دیدگی شدند که پنج دستگاه به طور کامل تخریب و غیرقابل استفاده هستند.

وی اضافه نمود: در این مدت 13 تن از تکنسین های اورژانس کشور نیز دچار آسیب دیدگی شدند که یک نفر از آنها دچار مصدومیت شدید شد.

میعادفر بعلاوه با بیان اینکه ترافیک های ناشی از شلوغ های اخیر موجب کندی روند رسیدن آمبولانس های بر سر بالین بیمار ها شده است، گفت: متاسفانه در جریان شلوغی ها اخیر بسیاری از ماموریت ها با تاخیر انجام شد، که این نگران کننده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2108

به "ماموران و نیروهای نظامی با آمبولانس جا به جا می شوند؟ ، واکنش یک مقام اورژانس کشور به یک شایعه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموران و نیروهای نظامی با آمبولانس جا به جا می شوند؟ ، واکنش یک مقام اورژانس کشور به یک شایعه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید