مایکروسافت در حال طراحی نسل جدید ویندوز است

به گزارش استدیو مرینا، به گفته ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت این شرکت در کوشش برای طراحی نسل جدیدی از ویندوز است و میخواهد ویژگی های آن را در آینده نزدیک بیان کند.

مایکروسافت در حال طراحی نسل جدید ویندوز است

وی با حضور در نشست بیلد 2021 در این مورد گفته است: به زودی ما بعضی از مهم ترین به روزرسانی های ویندوز را به اشتراک می گذاریم تا فرصت های مالی عظیم تری را در دسترس توسعه دهندگان و خالقان ابزار و نرم افزارها قرار دهیم.

نادلا تصریح نموده که خود در حال آنالیز و آزمایش بعضی از مهم ترین ویژگی های نسل جدید سیستم عامل ویندوز است و این کار را ظرف چند ماه آینده انجام خواهد داد. وی افزوده است: من کاملاً در خصوص قابلیت های این ویندوز تازه هیجان زده هستم.

مدیر عامل مایکروسافت ادامه داده است: ما فرصت های بیشتری را برای تمامی توسعه دهندگان ویندوز خلق خواهیم کرد و به هر فرد خلاقی امکان خواهیم داد تا از این پلتفرم به شکلی آزادانه استفاده کند و اپلیکیشن های مدنظر خود را بسازد و توزیع کند.

نادلا همچنین از به روزشدن فروشگاه آنلاین مایکروسافت اطلاع داد و گفت این فروشگاه در زمینه توزیع نرم افزارها از انعطاف بیشتری برای توسعه دهندگان برخوردار خواهد شد و شرکت ها خواهند توانست سیستم پرداخت خود را برای خریدهای درون برنامه های اپلیکیشن های خود مورد استفاده قرار دهند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1662

به "مایکروسافت در حال طراحی نسل جدید ویندوز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت در حال طراحی نسل جدید ویندوز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید