یادگیری آسان آشپزی با تاندوری

به گزارش استدیو مرینا، تابه حال برنامه های آشپزی تلویزیونی را دیده اید؟ مواد اولیه و دستورپخت را باید با سرعت یادداشت کنید و در خاتمه هم ممکن است نکته ای را جا انداخته باشید یا اصلا نتوانید نوشته هایتان را بخوانید!

یادگیری آسان آشپزی با تاندوری

دست آخر هم برنامه تلویزیونی با نمای نزدیکی از غذا تمام می گردد و دل شما را آب می نماید! حالا اما به رواج آموزش های اینترنتی اوضاع آموزش و یادگیری آشپزی هم حسابی تغییر نموده است.

با شرکت در دوره های آشپزی آنلاین از هرجای جهان و هر زمانی به این دوره ها دسترسی دارید؛ دیگر نگران عقب افتادن از مربی نیستید و بشقاب غذایتان درسرانجام برنامه آماده است تا عطرش کل خانه را بردارد.

دوره های آنلاین آشپزی، فناوری و مهارت های زندگی شما را باهم ترکیب نموده اند. این دوره ها، علاوه بر این که مهارت های آشپزی و اعتمادبه نفس شما را افزایش می دهند، قیمت کمتری دارند و حتی می توانید کسب وکار خانگی خودتان را نیز راه اندازی کنید.

شرکت خلاق و نوآور امید اندیشان کیان ایرانیان با نام تجاری تاندوری دوره های آموزشی مختلف آشپزی را به صورت ویدئوهایی باکیفیت برای علاقه مندان به این هنر ارائه می نماید. به خصوص در این روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز با تاندوری، هم می توانید شیرینی عید درست کنید و هم خاطره خوشمزه ای از تعطیلات سال جاری برای خودتان بسازید.

اگر می پرسید سر و کله تاندوری در حوزه آموزش آنلاین آشپزی از کجا آغاز شد، باید بگویم این شرکت جهت خود را به عنوان رسانه ای تبلیغاتی برای فروشگاه های مواد غذایی و لوازم آشپزخانه آغاز کرد و ابتدا محصولات و تولیدات آنها را نمایش می داد. اما ازآنجا که با استقبال زیادی در این بخش روبه رو نشد و هزینه تبلیغات نیز گران بود، تصمیم گرفت تغییر رویه دهد و در جهت آموزش صحیح آشپزی در خانه برای همه افراد، نهاده شد.

اگر در تهیه غذایی مهارت دارید و می خواهید آن را به دیگران نیز آموزش دهید، همین حالا کیوآر کد پایین صفحه را با دوربین گوشی اسکن کنید تا وارد سایت تاندوری شوید. به علاوه در اپلیکیشن تاندوری به دستورپخت صدها غذا و شیرینی رایگان دسترسی دارید تا از پخت آنها لذت ببرید.

در شرایط همه گیری کرونا، بسیاری از افراد شرکت در دوره های آموزشی مجازی را به دوره های حضوری ترجیح می دهند.

در تاندوری علاوه بر اینکه کلاس شما، در آشپزخانه خودتان برگزار می گردد، درحالی که بسیاری از کسب وکارها ممکن است تعطیل شده باشند و افراد منبع درآمد خود را ازدست داده باشند، دوره های تاندوری، برمبنای آماده سازی فراگیران برای ورود به جهانی کسب وکار طراحی شده اند.

محمدصالح جواهری، هم بنیان گذار تاندوری در گفت وگو با جام جم می گوید: با سرانجام هر دوره، از فراگیران نظرسنجی به عمل می آید. طبق نتایج این نظرسنجی ها، 30درصد شرکت نماینده ها باهدف ورود به بازار کار این دوره ها را می گذرانند و از این تعداد، 70درصدشان تا به امروز پیروز شده اند، کسب وکار خانگی خودشان را راه اندازی نمایند.

وی درادامه می افزاید: تاندوری نیز برای یاری به کارآفرینی و همراهی فراگیرانش، در کنار دوره هایی که قابلیت راه اندازی کسب وکار دارند، کتابچه آموزش ورود به جهانی کسب وکار را هدیه می دهد.

منتظر دوره های جدید تاندوری باشید!

درحال حاضر دوره های کیک های کافه ای، پاستا و فرش پاستا، شکلات دست ساز، چیزکیک، نوشیدنی های سرد، کوکی های کافی شاپی، فینگرفود، باقلوا استانبولی و کنافه و شیرینی هایی برای عید نوروز، در وب سایت تاندوری در دسترس شماست.

محمد صالح جواهری از اضافه شدن دوره های جدید آموزش پخت شیرینی فرانسوی، خمیرها و نان ها، فست فود، آشپزی ایرانی و فرنگی در آینده ای نزدیک خبر می دهد و درادامه می افزاید: ما در تاندوری، ماهیانه یک تا دو دوره جدید را برای مخاطبانمان آماده و اضافه می کنیم. تمام دوره ها در تاندوری از 50هزار تا 300هزار تومان قیمت گذاری شده اند و در مقایسه با دوره های آنلاین و دیگر دوره های مجازی، فقط یک دهم آنها قیمت داشته و از تنوع و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

برنامه تاندوری برای آینده نزدیک

به گفته هم بنیان گذار تاندوری: به زودی زبان های ترکی و عربی نیز به صورت زیرنویس به دوره های آموزشی تاندوری اضافه خواهند شد و قدم به قدم برای تبدیل شدن به عظیم ترین مرجع آموزش آشپزی در کشور پیش خواهیم رفت.

جواهری درادامه می گوید: برای آن دسته از مخاطبان تاندوری که متقاضی دریافت گواهی نامه گذراندن دوره ها بوده اند، باید بگویم تا نیمه اول سال آینده این امکان نیز فراهم خواهد شد.

مزیت شرکت در دوره های آموزش آشپزی تاندوری

در این اپلیکیشن، خبری از تبلیغات مزاحم و همیشگی نیست.

در تاندوری، دوره های آموزشی کوتاه مدت و بین یک تا پنج ساعت هستند.

امکان پرسش و ارتباط با مدرس هر دوره، در پنل گفت وگو فراهم شده است.

تاندوری دستیار آشپزی شماست تا تجربه لذت بخشی را از آشپزی برایتان بسازد.

آموزش ها را بهترین و مجرب ترین مربی های آشپزی و شیرینی پزی ارائه می دهند.

ویدئوهای آموزشی با بالاترین کیفیت و در دکور اختصاصی تاندوری ضبط می گردد.

تمام مراحل آموزش با چهار دوربین فیلمبرداری شده اند تا تمام زوایا را پوشش دهند.

حجم مصرفی اینترنت در اپلیکیشن تاندوری برای تماشای ویدئوها نیم بها محاسبه می گردد.

با شرکت در هر دوره، جزوه شامل دستورپخت ها و مواد اولیه را به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

هرکجا و هر زمان، با تلفن همراه و تبلت و کامپیوتر شخصی خود، برای همواره به دوره ها دسترسی خواهید داشت.

در برخی از دوره ها، فقط با تماشای 10دقیقه فیلم آموزشی و 30دقیقه تمرین، می توانید فوت وفن ها را فراگیرید.

تاندوری، شبکه ای اجتماعی برای علاقه مندان به غذاست. می توانید در آنجا دوستانی با علایق مشترک پیدا کنید.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1481

به "یادگیری آسان آشپزی با تاندوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری آسان آشپزی با تاندوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید