مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش دانشگاه آزاد تبریز صادر شد

به گزارش استدیو مرینا، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از صدور مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اطلاع داد.

مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش دانشگاه آزاد تبریز صادر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اطلاع داد.

نگاهداری با اشاره به برگزاری دومین نشست راهبری پژوهشی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، گفت: در راستای مأموریت ­های پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه در مورد مدیریت و راهنمایی منابع، زیرساخت­ها و نظام پژوهش در دانشگاه، برنامه تحولی نشست های راهبری پژوهشی منطقه ­ای برنامه ریزی و اجرا شده است. رویکرد این نشست ها تمرکز بر توسعه زیرساخت­های امور پژوهشی، درآمدزایی از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی استان ­ها و توسعه ارتباط موثر با صنایع است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بازدید، نظارت و ارزیابی پیشرفت برنامه ها و فعالیت های پژوهشی استان­ ها با حضور میدانی در منطقه، آنالیز و همفکری با همکاران در واحد های مختلف به منظور شناسایی و برطرف موانع پیش روی حرکت علمی و پژوهشی هر استان و استفاده از ظرفیت پژوهشگاه برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سازمان های محلی و منطقه ای از جمله مهمترین این اهداف هستند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و تبدیل شدن شعار حل مسأله به عنوان شعار محوری دانشگاه، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تحقق این شعار می رود و رویکرد های جدید دانشگاه در نشست های تخصصی برای مسئولان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی شفاف سازی می گردد.

نگاهداری ادامه داد: توجه دانشگاهیان به صنایع و اقتصاد منطقه، تأکید بر ظرفیت های عظیم نیروی انسانی متخصص و زیرساخت ها از جمله آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید بر فراهم کردن تجهیزات مورد احتیاج طرح های پژوهشی هم راستا با احتیاج های منطقه ای و ملی به وسیله طرح تعاون تجهیزات، تبیین تغییر رویکرد فرصت های مطالعاتی اعضای هیأت علمی به سمت مأموریت های مطالعاتی در صنایع و ایجاد کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه به عنوان یک ظرفیت نهادی برای دیده شدن صاحبان صنایع و دانشگاه در کنار هم، از جمله مواردی است که در این نشست برای مسئولان دانشگاهی منطقه سه مطرح و پیرامون آن ها گفتگو شد.

نگاهداری با اشاره به صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: همچنین پنج تفاهم نامه بین واحد های منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 576

به "مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش دانشگاه آزاد تبریز صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز تاسیس مرکز تحقیقاتی چرم و کفش دانشگاه آزاد تبریز صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید