مدیر باشگاه السد پس از همگروهی با سپاهان: در گروه متوازنی هستیم

به گزارش استدیو مرینا، عبدالله البریک، مدیر باشگاه السد قطر معتقد است شاگردان ژاوی ارناندس در لیگ قهرمانان آسیا، در گروه متوازنی قرار دارند.

مدیر باشگاه السد پس از همگروهی با سپاهان: در گروه متوازنی هستیم

از وبلاگ کسب و کار دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز (سه شنبه) مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 برگزار گردید و تیم فوتبال السد قطر در گروه D با تیم های سپاهان ایران، النصر عربستان و برنده ملاقات العین امارات با پیروز بازی بنیادکار ازبکستان -الزورای عراق همگروه شد.

عبدالله البریک، مدیر باشگاه السد معتقد است که شاگردان ژاوی در گروه متوازنی قرار گرفته است. او در این باره گفت: در گروه متوازنی قرار داریم و همه تیم های حاضر در گروه روی بازی های خود، حساب زیادی می نمایند. همه تیم ها در ارزشمندترین تورنمنت قاره آسیا رقابت می نمایند و شاهد بازی های قدرتمندی خواهیم بود. السد در دو دوره قبلی مسابقات قدرتمند ظاهر شد و به مرحله نیمه نهایی بازی ها رسید. ما تجربه کافی برای کسب بهترین نتایج و طی کردن طولانی ترین راه را داریم. کوشش می کنیم قدم به قدم پیش برویم و به این مهم برسیم.

البریک به حضور السد در مسابقات جام جهانی باشگاه ها اشاره نمود و گفت: بازیکنان در بالاترین سطح حرفه ای هستد و تمرکز ما روی مسابقات جام جهانی باشگاه هاست. فردا (چهارشنبه) در بازی افتتاحیه مسابقات به مصاف هنینگ اسپورت می رویم و هدف ما این است که که در این رقابت جهانی، برای فوتبال قطر افتخار کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 599

به "مدیر باشگاه السد پس از همگروهی با سپاهان: در گروه متوازنی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر باشگاه السد پس از همگروهی با سپاهان: در گروه متوازنی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید