مدیر زن تیم ملی والیبال لهستان: یک روزه در ایران میلیونر شدم

به گزارش استدیو مرینا، مدیر زن تیم والیبال لهستان از اتفاق جالبی که برای او در ایران اتفاق افتاده با رسانه ای کشورش صحبت کرد.

مدیر زن تیم ملی والیبال لهستان: یک روزه در ایران میلیونر شدم

ایسنا به نقل از اسپورتال لهستان نوشت: برای اولین بار در تاریخ والیبال لهستان، یک زن به نام الا پوزنار به عنوان مدیر تیم های والیبال این کشور انتخاب شده است تا وضعیت سازماندهی این تیم را در مسابقات مختلف عهده دار باشد.

پوزنار درباره کار در تیم ملی والیبال لهستان گفت: کار کردن در تیم ملی والیبال لهستان بسیار سخت و فشرده است. ما تمرین های مداوم داریم و باید تمام این برنامه ها را هماهنگ کنیم و تقریبا کار روتین می گردد. من تمام حواسم به همه مسائل هست. خیلی مواقع از صبح کارهای تمرینی آغاز می گردد و شب با فیزیوتراپی به سرانجام می رسد. من همجنین رابط بین بازیکنان و کادرفنی و فدراسیون هستم و هر نیازی که بچه داشته باشند را رفع می کنیم. ویتال هنین سرمربی تیم قبلا با زن ها کار نموده بود و خود او درخواست یک مدیر زن داد. مربی گفت که زن ها سازماندهی بهتری برای مدیریت دارند. کار در این ورزش چندان آسان نیست چون شما اغلب در سفر هستید. مسئولان سازماندهی تورنمنت ها ترجیح می دهند تا با یک مرد مسن در جلسه باشند تا یک دختر جوان. برای ایرانی ها چند روز طول کشید تا فهمیدند من تصمیم گیرنده هستم.

او در ادامه صحبت خود گفت: برخی مواقع دارو و تجهیزات پزشکی سفارش می گیرم و خریداری می کنم. خیلی مواقع از خودم خرید می کنم. برخی مواقع اتفاقات جالب توجهی نیز اتفاق افتاده است. در ایران من باید با 3 واحد پول خرید می کردم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 410

به "مدیر زن تیم ملی والیبال لهستان: یک روزه در ایران میلیونر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر زن تیم ملی والیبال لهستان: یک روزه در ایران میلیونر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید