مراسم میلاد منجی بشریت درآتن برگزار گردید

به گزارش استدیو مرینا، آتن- خبرنگاران- مراسم با شکوه میلاد امام زمان (ع) در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن برگزار گردید.

مراسم میلاد منجی بشریت درآتن برگزار گردید

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران ازآتن در این مراسم، علاوه بر مجید مطلبی شبستری سفیرجمهوری اسلامی ایران کارکنان سفارت به همراه خانواده هایشان، تعدادی از ایرانیان مقیم و دانشجویان نیز حضور داشتند.

علی محمد حلمی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران طی سخنان با اشاره به اهمیت و فلسفه انتظار، گفت: منتظر به کسی گفته می گردد که از وضع موجود ناراحت و ناراضی است و برای ایجاد وضع بهتر کوشش می نماید در حقیقت نافی وضع موجود دنیا و خواستار آرمانی بهتر برای عالم است.

رایزن فرهنگی کشورمان در ادامه اضافه کرد: ضرورت همکاری و مبارزه با ظالمین و مسببان وضع بد دنیا و خود سازی و جلب نظر و آمادگی خود و دیگران برای شکل گیری وضع خوب دنیا و حکومت دنیای مهدی موعود(عج) یکی دیگر از فلسفه های انتظار است.

وی در ادامه توضیح داد: به همین دلیل امام جعفر صادق(ع) در وصف منتظران واقعی ظهور امام مهدی(ع) فرمودند که از امیر المومنین (ع) نقل شده است که پیامبر فرمود بالاترین اعمال انتظار فرج از ناحیه خدا کشیدن است و بالاترین عبادت انتظار فرج(مصلح امت من) است و در واقع انتظار برای تحول و انقلابی که نه در یک کشور و یا یک منطقه، بلکه در دنیا رخ دهد و بشریت را نجات بخشد.

در سرانجام این مراسم ، گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرود هایی در مدح امام زمان(عج) توسط تعدادی از برداران اجرا شد.

شبک**اروپام*462**1708

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 165

به "مراسم میلاد منجی بشریت درآتن برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم میلاد منجی بشریت درآتن برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید