مشکل بیمه پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران رفع شد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی بی غم، هنرمند تئاتر کشورمان با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران صندوق بازنشستگی کشوری در بیمارستان محل بستری جعفر والی، هنرمند تئاتر و سینمای کشورمان و همچنین تایید پرداخت کسور حق بیمه استاد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسائل بیمه ای ایشان رفع شده است.

مشکل بیمه پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران رفع شد

بی غم با قدردانی از پیگیری نهاد ریاست جمهوری و حساسیت مدیران صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به وضعیت این هنرمند فرهیخته و بازنشسته کشوری، تاکید نمود: خبری که دیروز در خبرنگاران منتشر شده بود به دلیل نبود ارتباط نزدیک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ داد که با پرداخت کسور حق بیمه استاد از سوی اداره ارشاد، مشکل صدور دفترچه بیمه ایشان عملاً رفع شد.

این هنرمند کشورمان توضیح داد: بحث قطع شدن حقوق استاد مطرح نبوده و تنها مسأله صادر نشدن دفترچه بیمه ایشان مشکل ساز شده بود.

وی وضعیت جسمانی جعفر والی را مساعد خاطرنشان کرد و گفت: وضعیت جسمانی ایشان بسیار بهتر از گذشته شده و از نظر روحی نیز به دلیل سفر دخترشان از کانادا به ایران، روحیه خوبی دارند.

بی غم اضافه کرد: با توجه به وضعیت جسمی مساعد استاد و در صورت تایید پزشک معالج و امکان سفر، ایشان به زودی از بیمارستان ترخیص و برای ادامه معالجه به کانادا سفر می نمایند. با توجه به اینکه قرار است یکی از کارهای استاد در عرصه تئاتر پس از جشنواره فجر و حدود 10 بهمن ماه به روی صحنه برود، ایشان بلافاصله پس از بازگشت به کشور خود را برای صحنه تئاتر آماده می نمایند.

جعفر والی، بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران به دلیل ناراحتی قلبی و آلودگی هوا چند روزی است که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 460

به "مشکل بیمه پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بیمه پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید