معروف: از شب گذشته احساس درد داشتم

به گزارش استدیو مرینا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کره جنوبی در ملاقات با ایران حیرت انگیز بازی کرد، گفت: بازی امروز تجربه خوبی بود و باید مقابل هر تیمی با توان 100 درصدی بازی کنیم.

معروف: از شب گذشته احساس درد داشتم

به گزارش خبرنگاران، سعید معروف بعد از پیروزی ایران برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک، اضافه نمود: اول به بازیکنان تیم کره تبریک می گویم چون حیرت انگیز بازی کردند و فشار زیادی به تیم ایران آوردند. خیلی خوشحالم که در ست پنجم، روی بازی تمرکز داشتیم و پیروز شدیم.

وی با بیان این که تیم ایران انگیزه زیادی برای رفتن به فینال و کسب سهمیه المپیک دارد، توضیح داد: اما در بعضی دقایق بازی با کره، اشتباهاتی داشتیم اما برای بازیکنان و والیبال ایران، از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم.

معروف در پاسخ به پرسشی درباره محتوای صحبت هایش با بازیکنان در هنگامی که تیم ایران از حریف عقب بود، گفت: مسئله خاصی نبود و صحبت های تاکتیکی انجام می شد. کره خیلی خوب بازی کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد و من به بازیکنان تاکید می کردم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم چون در هر لحظه امکان دارد همه چیز را ببازیم و از دست بدهیم.

وی تاکید نمود: تیم ایران ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و در طول بازی، همکاری خیلی خوبی با یگدیگر دارند و همدیگر را خیلی خوب درک می نمایند.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره درد کمرش در اواخر مسابقه با کره نیز گفت: این درد را از شب گذشته احساس کردم و در ابتدای مسابقه مسئله ای نداشتم ولی وقتی بازی طولانی شد و بیش از دو ساعت طول کشید، یعنی در ست پنجم درد زیادی احساس کردم و اواخر بازی احتیاج داشتم دردم از سوی دکتر تیم، آنالیز گردد.

وی درباره ملاقات فینال با یادآوری این که هنوز حریف فینال را نمی دانم چه تیمی است، گفت: در هر صورت، بازی فردا مثل پنالتی زدن در فوتبال است که هر تیمی 50 درصد شانس دارد. بازی امروز را باید فراموش و خودمان را برای بازی فردا، خوب ریکاروی کنیم.

معروف اضافه نمود: در بازی فینال، احتیاج به کوشش بیشتری داریم و بسیار استرس بیشتری خواهیم داشت. بازی امروز تجربه خوبی بود و باید بدانیم که مقابل هر تیمی، باید با توان 100 درصدی بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 696

به "معروف: از شب گذشته احساس درد داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: از شب گذشته احساس درد داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید