سلطانی فر: صندلی واقعی ایران در بازی های آسیایی چهارمی است، نتایج، رضایت همه را به دنبال داشته است

به گزارش استدیو مرینا، وزیر ورزش و جوانان گفت: صندلی واقعی ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی مکان چهارم جدول است.

سلطانی فر: صندلی واقعی ایران در بازی های آسیایی چهارمی است، نتایج، رضایت همه را به دنبال داشته است

از سفر با تور پاتایا ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر درباره نتایج کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 با اشاره به رضایت ریاست جمهوری از عمکلرد کاروان ایران گفت: خوشبختانه نتایج جوانان و به خصوص بانوان کاروان ایران تا امروز رضایت مردم و مسئولان کشور را به دنبال داشته و باید بگویم صندلی واقعی ایران الان باید مکان چهارم بازی ها باشد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه نمود: با نگاهی به برنامه رشته های ورزشی پیش از آغاز مسابقات سه رشته مدال آور ما شامل کشتی، تکواندو و بوکس بعضی اوزان مدال آور خود را در برنامه این مسابقات از دست داد و این اولین کوشش میزبان برای رسیدن به سکوی چهارمی بود و در ادامه هم شورای المپیک آسیا با اضافه کردن رشته ای با قدمت کم در مسابقات قهرمانی آسیایی به نام پنچاک سیلات توانست مزرعه ای از طلا برای میزبان ایجاد کند و تا به امروز یازده طلا در این رشته گرفته است.

سلطانی فر ادامه داد: با همه این تمهیدات بازهم ورزشکاران و جوانان ایران خوش درخشیدند و شما دیدید در رشته کبدی تیم مردان و زنان ایران باشکست قهرمان دنیا برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور یک رشته در هر دو بخش زنان و مردان قهرمان بازی های آسیایی شد در سنگ نوردی علیپور قهرمان دنیاست و با شایستگی مدال طلا گرفت و انتظار ما از او کسب مدال در المپیک آینده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به طلای های سلیمی و سیفی در وزنه برداری و ووشو پرداخت و اضافه نمود: کسب سومین طلای پیاپی بازی های آسیایی توسط این دو قهرمان موجب خرسندی مردم و عزت ورزش ایران شد و از آنها تشکر می کنم ضمن اینکه رکورد شکنی سهراب مرادی قهرمان ارزنده المپیکی ایران برای همه علاقمندان ورزش قابل توجه بود و امیدوارم فرایند موفقیت او ادامه داشته باشد.

سلطانی فر همچنین با تقدیر از کشتی گیران آزاد و فرنگی کار ایران گفت: رشدی کیفی مدال های قهرمانان ایران در این دوره از بازی های به رغم کم شدن اوزان بسیار غرور انگیز بود و امیدوارم با کوشش های آقای خادم و دیگر مربیان و قهرمانان نتایج ارزشمند انها را در المپیک آینده ببینیم.

وزیر ورزش و جوانان رشد بسیار خوب مدال آوری دختران ووشو کار و مدال آوری کاراته کاها و تکواندوکاران را از جمله نتایج خوب کاروان ایران در بازی های آسیایی دانست: در ووشو مجموعه نتایج بسیار خوب بود هر چند منتظر مدال های طلای خواهران منصوریان بودم ولی بازهم از آنها و مجموعه فدراسیون تشکر می کنم. در رشته تکواندو در بخش مردان نتایج خوبی گرفتیم و البته حرکت ارزشی خانم سلحشوری بانوی مدال آور تکواندو کار در یادها خواهد ماند، در رشته کاراته هم در هشت وزن هشت مدال گرفتیم و این نتیجه خوب است.

سلطانی فر از طلای ارزشمند کیهانی در دوی سه هزار متر با مانع هم یاد کرد و گفت: مدال آوری در رشته های پایه و پر مدال مورد توجه و تاکید وزارت ورزش و جوانان است و از آقای حسین کیهانی برای این موفقیت تشکر می کنم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد مدال های بانوان ورزشکار کاروان ایران اشاره نمود و گفت: خوشحالم با تصمیم درستی که در ستاد بازی های آسیایی گرفتیم بیشترین تعداد ورزشکار زن را در تاریخ این بازی ها اعزام کردیم و مدال های متعددآانها گواه شایستگی ورزشکاران زن ایران است و از تک تک آنها تشکر می کنم و به تمامی فدراسیون تاکید مجدد می کنم که حمایت از برنامه های ورزشی زنان را در دستور کار خود داشته باشند و یکی از مبناهای ارزیابی ما در فدراسیون ها توسعه و حمایت از ورزش زنان است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زمان باقی مانده تا انتها بازی های آسیایی گفت : هنوز در بعضی رشته های مانند دو و میدانی، بسکتبال، والیبال، جودو، کوراش و قایقرانی رقابت های قهرمانان ایران ادامه دارد و امیدوارم شاهد مدال و کسب سکوهای برتر از سوی این قهرمانان باشیم و همانطور که اشاره نمودم هدف گذاری ما موفقیت و کسب نتایج تاریخی در بازی های المپیک آینده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 631

به "سلطانی فر: صندلی واقعی ایران در بازی های آسیایی چهارمی است، نتایج، رضایت همه را به دنبال داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: صندلی واقعی ایران در بازی های آسیایی چهارمی است، نتایج، رضایت همه را به دنبال داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید