مهاجرت به استرالیا به وسیله والدین (ویزای والدینی)

به گزارش استدیو مرینا، مهاجرت به کشوری دیگر درصورتی که سنجیده انجام گردد می تواند شانس بزرگی برای پیشرفت کاری و تحصیلی باشد.

مهاجرت به استرالیا به وسیله والدین (ویزای والدینی)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

از جمله کشور هایی که امروزه بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است، استرالیا می باشد.

از آنجایی که بسیاری از جوانان به منظور کار و تحصیل و بهره مندی از خدمات اجتماعی و رفاهی بیشتر به این کشور سفر نموده اند، سیستم مهاجرتی استرالیا برنامه ای ترتیب داده است که به یاری آن خانواده ها هم بتوانند به همراه تمامی اعضای خود به این کشور زیبا مهاجرت نموده و از مزایای کار، تحصیل و زندگی در آن لذت ببرند.

این برنامه مهاجرتی همان مهاجرت به وسیله والدین می باشد که به یاری آن فردی که دارای صلاحیت های خاص می باشد، می تواند به اسم حامی و اسپانسر اعضای خانواده خود، آن ها را با خود به استرالیا ببرد و اقامت دائم و یا موقت این کشور را دریافت کنند.

افرادی که صلاحیت دریافت این ویزا را داشته باشند، می توانند به راحتی با تمامی اعضای خانواده خود به استرالیا سفر کنند.

از نکاتی که درباره این ویزا باید مد نظر قرار دهید این است که متقاضی این ویزا باید در زمان ارائه درخواست خود خارج از کشور استرالیا باشد.

تنها در صورتی فرد می تواند در استرالیا چنین درخواستی بدهد که ویزای موقت او اجازه درخواست ویزای دیگری را به او داده باشد

بر اساس این برنامه مهاجرتی والدین در صورتی که فرزند شان شهروند قانونی استرالیا باشد می توانند به واسطه آن ها در استرالیا اقامت داشته باشند.

متقاضیان این ویزا باید دارای شرایط خاصی باشند. برای مثال باید شهروند قانونی استرالیا و یا شهروند قانونی نیوزیلند باشند، و می توانند در صورتی که والدین شان تمایل به مهاجرت به استرالیا را داشته باشند، برای اخذ این ویزا درخواست دهند. ویزای والدین شامل موارد زیر می شود:

  • ویزای معمولی والدینی که ساکن خارج از استرالیا هستند، زیر گروه 103
  • ویزای اقامت موقت والدین استرالیا با پرداخت هزینه - زیر گروه 173:

این ویزا درواقع شانس اقامت دائم را به شما می دهد و از نظر هزینه ها بسیار مقرون به صرفه قیمت تر می باشد. اما به خاطر داشته باشید که زمان آنالیز پرونده مهاجرتی شما و دریافت این ویزا بسیار طولانی باشد.

با اخذ این ویزا بعد از دو سال می توانید به وسیله ویزای زیر گروه 143 استرالیا نسبت به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا اقدام کنید تا برای همواره بتوانید در این کشور بمانید.

  • ویزای اقامت دائم والدین استرالیا با پرداخت هزینه - زیرگروه 143:

این ویزا احتیاج به هزینه های اقتصادی زیادی دارد و مدت زمان آنالیز پرونده و اخذ آن بین 49 الی 55 ماه می باشد اما شواهد نشان داده است که معمولا بسیاری از پرونده های مهاجرتی این ویزا در مدت زمان 18 ماه آنالیز و تایید می شود.

نکته ای که درباره این ویزا باید بیان کنیم این است که اگر یکی از والدین فرد متقاضی بیش از 65 سال سن داشته باشد می توانند از این طبقه بندی استفاده کنند و این شانس را دارند که در زمان آنالیز پرونده مهاجرتی شان با دریافت ویزای بریجینگ در استرالیا بمانند.

  • ویزای آخرین فرد بازمانده استرالیا - زیر گروه 115:

می توان گفت این ویزا مخصوص افرادی است که تمامی افراد خانواده و اقوام درجه یک شان به همراه همسر (در صورت تاهل) دارای اقامت دائم استرالیا باشند و فقط فرد متقاضی اقامت استرالیا را نداشته باشد.

اما نکته مهم این ویزا این است که تمامی این افراد باید حتما به صورت قانونی وارد کشور استرالیا شده باشند و چنانچه خلاف آن برای دولت استرالیا ثابت شود، فرد بازمانده هم نمی توانند به استرالیا مهاجرت کند.

شرایط لازم اخذ ویزای والدین استرالیا

معمولا برای اخذ این ویزا متقاضیان باید دارای شرایط زیر باشند:

  • متقاضی باید والدین فرزندی باشد که شهروند قانونی دائمی و یا موقت استرالیا یا نیوزیلند باشد.
  • فرزند متقاضی باید در استرالیا حداقل به مدت دو سال اقامت داشته باشد.
  • متقاضی باید از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشد.
  • والدین باید در آزمون تراز خانواده شرکت نموده باشند، به این معنا که حداقل نیمی از فرزندان آن ها در کشور استرالیا اقامت داشته باشند. و یا اینکه تعداد فرزندان مقیم استرالیای آن ها برابر با تعداد فرزندانی باشد که در کشور دیگری زندگی می کنند.
  • شرط دیگر داشتن ضمانت شخص اسپانسر (یا فرزند) می باشد.
  • فرد متقاضی باید در زمان ارائه درخواست ویزای والدین، یک همراه معرفی کند مانند: همسر، فرزندان خود یا فرزندان همسر و دیگر خویشاوندان وابسته.

در نهایت با احراز تمامی این شرایط، با ویزای والدین، خانواده ها می توانند به منظور زندگی در کنار فرزندان شان در کنار آن ها در کشور استرالیا زندگی کنند، به این منظور باید به وسیله فرزند شان که شهروند استرالیا می باشد، اسپانسر شود.

مزایای اخذ ویزای والدین استرالیا

با اخذ این ویزا می توانید از مزایای زیادی در کشور استرالیا بهره مند شوید، که در ادامه به ذکر آن ها پرداخته ایم:

  • اخذ اقامت دائم کشور زیبا و پر جاذبه استرالیا
  • شانس کار و تحصیل در استرالیا
  • بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی رایگان یا همان Medicare
  • اسپانسر بستگان واجد شرایط خود شوید و آن ها را هم در کنار خود در استرالیا داشته باشید.
  • یکی دیگر از مزایای دریافت این ویزا این است که ، والدین فرد متقاضی می توانند از حقوق بیکاری به مدت دو سال و یا بهره مندی از حقوق از کار افتادگی یا سالخوردگی به مدت ده سال استفاده کنند.

خبرنگاران و اخذ ویزای مهاجرت به وسیله والدین به استرالیا

تصمیم گیری درباره مهاجرت به کشوری دیگر، یکی از بزرگترین تصمیمات هر فرد در زندگی می باشد که باید با درایت گرفته شود.

خوشبختانه وکلای متخصص موسسه مهاجرتی خبرنگاران با تجربه زیادی که در این زمینه دارند می توانند برترین مشاور و راهنمای شما در این زمینه باشند.

شما را با موانع و احتمالات پیش روی تان در راستا اخذ انواع ویزا های مهاجرتی هدایت کنند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ویزای متناسب با شرایط خود را دریافت کنید و هر چه سریع تر از زندگی در کشور استرالیا در کنار خانواده خود، لذت ببرید.

این موسسه که بدون اغراق یکی از بزرگترین موسسات مشاوره در زمینه مهاجرت به کشور های کانادا و استرالیا محسوب می شود، توانسته است با یاری تجهیزات پیشرفته و سیستم مشاوره ای تازهی که دارد، توجه متقاضیان زیادی را به خود جلب کند و در کنار آن با جلب رضایت آن ها، روز به روز بر اعتبار خود بیافزاید.

سوالات متداول

بله، والدین می توانند از خدمات پزشکی رایگان استفاده کنند. البته در بعضی از ویزاهای استرالیا برای والدین در زمان ارسال دعوتنامه و صدور ویزا وجهی به اسم سپرده و ضمانت در این خصوص دریافت می شود.

به غیر از ویزای والدین سالخورده استرالیا، سایر ویزاهای استرالیا از شرایط سنی خاصی برخوردار نیستند.

این ویزا در دو نوع ویزای تازه 5 ساله برای والدین استرالیا و ویزای تازه 3ساله استرالیا تنظیم شده است. هزینه صدور ویزای 870 با توجه به نوع آن متفاوت می باشد.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1684

به "مهاجرت به استرالیا به وسیله والدین (ویزای والدینی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به استرالیا به وسیله والدین (ویزای والدینی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید