مهدی به قطر نرفته، در امارات است

به گزارش استدیو مرینا، صبح دیروز خبر اول فوتبال مهدی قائدی بود. برخی رسانه ها، دست در دست هم، بدون این که منبعی داشته باشند، از حضور مهدی در قطر نوشتند. آنها خبر دادند ستاره استقلال به این کشور سفر نموده تا قرارداد خود را با باشگاه الغرافه امضا کند.

مهدی به قطر نرفته، در امارات است

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ،نیکومنش مدیر برنامه های مهدی بعد از شنیدن این خبر، بدون آن که مکثی کند به جام جم می گوید: مهدی در امارات است. او برای تعطیلات به این کشور رفته است و خبرهای منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد.

فرهاد مجیدی آدینه شب در مصاحبه ای ناگهانی علاوه بر انتقاد از چهره هایی چون محمود فکری و فتح ا...زاده، به موضوع مهم مهدی قائدی هم اشاره نمود: برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت در سطح قائدی باید مبلغ بالایی پرداخت کنیم و کار بسیار سختی برای جذب یک ستاره در حد او داریم. به همین علت به آقای ملکیان و آقای مددی پیام دادم که موافق جدایی قائدی نیستم. شاید بتوان با تنظیم قرارداد بهتری برای مهدی او را حفظ کرد.

باشگاه استقلال می داند برای حفظ مهدی موانع زیادی دارد. این بازیکن فصل گذشته قراردادی 950 میلیون تومانی با باشگاه داشت که صدای اعتراضش را به شدت بلند کرد. او نزدیک به 10 روز در تمرینات تیم حاضر نشد تا بتواند در سطح برخی بازیکنان دیگر پول بگیرد. در نهایت باشگاه 5/1 میلیارد خارج از قرارداد به او داد تا راضی اش کند. با این وجود مهدی معترض بود مقدار دریافتی اش به مراتب از برخی بازیکنان کمتر است، در حالی که مقداری اثرگذاری اش بیش از همه بوده است.

قائدی در حال حاضر راه برای رفتن زیاد دارد که البته منوط به توافق با باشگاه خواهد بود. نیکومنش درباره پیشنهادها می گوید: بحث الغرافه که مطرح شده... ببینید این تیم هم مثل چند تیم دیگر تمایل دارد تا مهدی را به خدمت بگیرد ولی این مساله مورد بحث است.

از کشورهای عربی، پیشنهاد دیگری هم به دست مهدی رسیده است. یکی از باشگاه های حاضر در لیگ امارات شدیدا خواستار جذب مهدی است. تمایل آنها برای خرید قائدی و نوراللهی نشان می دهد قانون منع خرید بازیکنان ایرانی را حذف نموده اند. چند سال قبل به علت مسائل سیاسی بین دو کشور، رسانه های اماراتی خبر دادند قرار نیست دیگر باشگاه های این کشور بازیکن ایرانی جذب نمایند. حالا اما شرایط فرق نموده است و باید دید آیا ایرانی ها حاضر هستند در لیگ این کشور بازی نمایند یا نه؟ نیکومنش اضافه می نماید: علاوه بر قطر و امارات، از یونان، پرتغال و روسیه هم پیشنهاد رسیده است. ولی همانطور که می دانید مهدی تحت قرارداد استقلال است و همه چیز منوط به توافق طرفین خواهد بود. بنابراین نمی توانیم الان در این باره صحبت کنیم اما آنچه معین است مهدی به قطر نرفته و این شایعات که مطرح شده صحت ندارد.

فرهاد مجیدی به حفظ قائدی اصرار دارد اما این باشگاه به زودی باید رقمی نزدیک به 40 میلیارد تومان به آندره آ استراماچونی سرمربی سابق خود پرداخت کند. گویا هدف مدیران استقلال این است که با فروش مهدی، معضل پیش رو را حل نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1722

به "مهدی به قطر نرفته، در امارات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی به قطر نرفته، در امارات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید