چگونه بلیط تهران ونکوور را ارزان بخریم؟

به گزارش استدیو مرینا، پرواز تهران ونکوور یکی از طولانی ترین و گران ترین پروازهایی است که در جهت بین قاره ای از مبدا ایران انجام می گردد. از این رو نوع ایرلاین و کیفیت پرواز نقشی مشخص کننده در راحتی سفر و قیمت بلیط هواپیما دارند. اما چگونه می توان بلیط تهران ونکوور را با بهترین ایرلاین و مناسب ترین قیمت خریداری کرد؟

چگونه بلیط تهران ونکوور را ارزان بخریم؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ونکوور شهری ست در غرب کانادا که در استان بریتیش کلمبیا این کشور واقع شده است. شهر ونکوور عظیمترین شهر این استان می باشد که به دلیل کیفیت و استاندارهای بالای زندگی عنوان سومین شهر ممتاز دنیا را از آن خود نموده است. سالانه ایرانیان بسیاری برای تحصیل، کار، دیدار با اقوام ، دیدن جاذبه های گردشگری و … به ونکوور سفر می نمایند از این رو خرید بلیط تهران ونکوور با بهترین قیمت دغدغه بسیاری از مسافران در این جهت می باشد. در این مطلب آژانس هواپیمایی خبرنگاران با داشتن مجوز فروش کلیه ایرلاین های معتبر بین المللی به شما خواهد گفت چگونه می توانید را با بهترین ایرلاین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

مدارک مورد احتیاج برای خرید بلیط ونکوور

همان طور که می دانید ونکورر از شهرهای کشور کانادا می باشد و ورود به هر کشور قوانین و مقررات خاص خود را دارد. طبق این قوانین شهروندان ایرانی بایستی برای ورود به کانادا ابتدا یکی از انواع مانند ویزای توریستی، ویزای کار، ویزای تحصیلی و … را دریافت نموده یا اقامت این کشور را داشته باشند، در غیر اینصورت از ورود آن ها به خاک کانادا جلوگیری می گردد. اگر قصد سفر به ونکوور یا هر کدام از دیگر شهرهای کانادا را دارید کارشناسان واحد ویزا در آژانس هواپیمایی خبرنگاران شما را در این زمینه هدایت می نمایند و در تمام جهت دریافت ویزای کانادا همراه شما خواهند بود. ()

چه ایرلاین هایی از تهران به ونکوور پرواز دارند؟

پروازهای تهران به ونکوور به صورت مستقیم انجام نمی گردد. بلکه هر ایرلاین با توجه به برنامه ریزی که دارد پروازهای خود را با یک یا چند توقف به مقصد ونکوور انجام می دهد.

بلیط تهران ونکوور با یک توقف

پرواز تهران ونکوور با هواپیمایی لوفت هانزا (تهران - فرانکفورت - ونکوور)

بلیط تهران ونکوور با چند توقف

پرواز تهران ونکوور با (تهران - وین - تورنتو - ونکوور)

پرواز تهران ونکوور با هواپیمایی قطر (تهران - دوحه - مونترال - ونکوور)

پرواز تهران ونکوور با هواپیمایی ترکیش (تهران - استانبول - تورنتو - ونکوور)

پرواز تهران ونکوور با هواپیمایی عمان ایر (تهران - مسقط - تورنتو - ونکوور)

بهترین زمان خرید بلیط تهران ونکوور

یکی از عواملی که نرخ بلیط هواپیما را مشخص می نماید، زمان خرید بلیط است چرا که بلیط های هواپیما با توجه به ایام پیک سفر و یا حتی روزهای هفته سیاست نرخی خود را اعمال می نمایند. از این رو بهتر است بدانید در ایامی مانند کریسمس، عید نوروز، تعطیلات زمستانه و تابستانه و زمان برگزاری فستیوال های عظیم همواره بلیط ها با قیمت بیشتری به فروش می رسند پس اگر لازم نیست در یک تاریخ خاص در ونکوور باشید بهتر است غیر از این ایام برای خرید بلیط اقدام کنید.

به غیر از ایام پیک سفر، روزهای هفته هم نقش مهمی در قیمت بلیط هواپیما دارند. به عنوان مثال در بیشتر مواقع روزهای آخر هفته (که در کشورکانادا شنبه یا یکشنبه است) قیمت بلیط گران تر از روزهای وسط هفته می باشد. پس بهتر است برای خرید ارزان تر بلیط روزهای وسط هفته را در نظر بگیرید.

و مورد آخر این که تجربه نشان داده بلیط هایی که ساعت پروازشان نیمه های شب است به دلیل ساعت های رسیدن و … هواداران کمتری دارند و به تبع با قیمت های ارزان تر هم یه فروش می رسند.

ترفندهای خرید بلیط ارزان تهران ونکوور

دانستن چند نکته ساده یاری می نماید شما بلیط هواپیما را ارزان تر خریده و هزینه های سفر را کاهش دهید:

یک یا چند توقفه بودن پرواز: مسافت طولانی و نبودن پرواز مستقیم به کشور کانادا و شهر ونکوور باعث شده مسافران این جهت به طور قطع یک توقف تا رسیدن به مقصد را داشته باشند. به عنوان مثال اگر هواپیمایی لوفت هانزا را انتخاب کنید یک توقف در فرانکفورت دارید و پس از تعویض هواپیما مجددا به سمت ونکوور پرواز خواهید کرد. اما گاهی با توجه به انتخاب شرکت هواپیمایی توقف بیشتر از یک بار خواهد بود به این پروازها، پروازهای چند توقفه می گویند. مثلا هواپیمایی قطر یک توقف در دوحه و یک توقف در مونترال دارد و در نهایت به مونترال می رسد. اگر این موارد را هنگام خرید بلیط هواپیما در نظر بگیریم معمولا بلیط های چند توقفه قیمت های پایینتری نسبت به بلیط های یک توقفه دارند.

نوع شرکت هواپیمایی: نوع ایرلاین و مدل هواپیماهم مسئله ای تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما است. هر ایرلاین چندین مدل هواپیما مانند ایرباس، بوئینگ و … را در اختیار دارد و با توجه به ظرفیت هواپیما خدمات خاصی را در طول پرواز ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که در بیشتر مواقع (نه همواره) بلیط های ایرلاین های عربی مانند و گرانتر از شرکت های اروپایی مانند لوفت هانزا و هواپیمایی اتریش هستند.

مدت زمان پرواز تهران به ونکوور چقدر است؟

طول پرواز تهران ونکوور به نوع ایرلاین، مدل هواپیما و تعداد توقف ها بستگی دارد. اما به طور کلی مسافران پروازی 19 تا 209 ساعته را پیش رو دارند. البته تعداد توقف ها باعث می گردد مسافران استراحت نموده و برای پرواز بعدی آماده شوند.

چند نکته مهم

  • هنگام خرید بلیط تهران ونکوور به مدت زمان هر توقف دقت کنید. در بعضی از پروازها این توقف ها طولانی بوده و مسافر را آزار خواهد داد.
  • در توقف ها به ساعت پرواز بعدی دقت کنید و مراقب باشید فری شاپ های فرودگاه سرگرمتان نکند. چون ممکن است با این کار پرواز بعدی را از دست بدهید.
  • و نکته آخر اینکه همواره ارزان ترین پرواز مناسب ترین پرواز نیست. پس هنگام خرید بلیط تهران ونکوور تمام موارد ذکر شده را با هم مقایسه نموده تا در نهایت بتوانید بهترین بلیط را خریداری کنید.

جهت رزور بلیط و تور کانادا با همکاران واحد تور در آژانس هواپیمایی خبرنگاران در تماس باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 912

به "چگونه بلیط تهران ونکوور را ارزان بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بلیط تهران ونکوور را ارزان بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید