نباید از صعود به المپیک ناامید شد، انتخاب مجیدی از اول اشتباه بود

به گزارش استدیو مرینا، مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال امید ایران گفت: در زمان انتخاب مجیدی هم گفتم که این انتخاب اشتباه بود. متاسفانه بعضی از فوتبالیست های ما به اشتباه فکر می کنند بعد از دوران خداحافظی از بازیگری برای آنکه از یادها نروند باید به هر قیمتی در صحنه باشند و بعضی از مدیران هم با سوء مدیریت برای پنهان شدن نام چهره ها دست به یکسری انتخاب اشتباه می زنند.

نباید از صعود به المپیک ناامید شد، انتخاب مجیدی از اول اشتباه بود

وی افزود: اتفاقا مربی تیمی مثل تیم امید باید یک مربی باتجربه و کارکشته باشد و لااقل باید بالای ده سال سابقه مربیگری مفید و موثر داشته باشد. نه یک مربی جوان و کم تجربه. مجیدی باید سالها تجربه اندوزی می کرد تا بتواند چنین مسئولیتی بپذیرد.

کارشناس فوتبال کشور گفت: الان که تیم امید در فاصله کمتر از چهار ماه دیگر باید در مسابقات مهم انتخابی المپیک شرکت کند، به بن بست رسیدیم و مدیران فوتبال و کمیته المپیک باید خیلی هنر داشته باشند تا این تیم را از این شرایط خارج نمایند.

اقبالی تاکید کرد: باید بگویم که ما حق نداریم از صعود به المپیک نا امید باشیم. نمی گویم این اتفاق ساده و در دسترس است. اتفاقا کاری بسیار سخت است و یک عزم ملی می طلبد و مسئولان و تصمیم سازان فوتبال و ورزش ما باید این عزم را داشته باشند. به هرحال فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی و پر از اتفاقات عجیب است.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این که مربی بعدی داخلی باشد یا خارجی فرق نمی کند، تنها باید یک مربی باتجربه و کارکشته باشد و یک کادر بسیار قوی هم در اختیار او گذاشته شود. ضمن این که باشگاه ها هم باید نهایت همکاری را با سرمربی بعدی تیم امید داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 423

به "نباید از صعود به المپیک ناامید شد، انتخاب مجیدی از اول اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید از صعود به المپیک ناامید شد، انتخاب مجیدی از اول اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید