نبی: مطالبات برانکو تا 99 درصد تامین شده است

به گزارش استدیو مرینا، عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه مطالبات برانکو انجام داده ایم و 99 درصد کار صورت گرفته است.

نبی: مطالبات برانکو تا 99 درصد تامین شده است

به گزارش خبرنگاران، مهدی محمدنبی درباره اینکه گفته می گردد بودجه لازم برای پرداخت مطالبات برانکو تامین شده است گفت: با توجه به فرصتی که وجود داشت، جلسات متعددی در هیئت مدیره برگزار کردیم و نتیجه این جلسات به تامین منابع برای پرداخت مبلغ قرارداد برانکو ختم خواهد شد. هنوز تا فرصتی که برانکو داده زمان باقی مانده و ما کارهای مقدماتی را برای تامین هزینه انجام داده ایم و اگر آن یک درصد اشکالی پیدا نکند 99 درصد کار صورت گرفته و مسئله ای وجود نخواهد داشت اما ما همواره گرفتار همان یک درصد هستیم.

وی درباره اینکه برانکو تا 30 خرداد فرصت داده تا مبلغ قراردادش پرداخت گردد توضیح داد: تمام تلاشمان این است که در هفته آینده این کار را انجام دهیم. مکاتبات را آماده نموده ایم و از برانکو خواسته ایم موقعیت واریز مطالباتش را به ما اعلام کند تا این پول واریز گردد. نمی خواهیم به 30 خرداد برسد و قبل از آن این کار را انجام می دهیم. برانکو با طرفداران یک بحث عاطفی دارد و همواره این موضوع را مد نظر قرار می دهد. باز هم همه تلاشمان را می کنیم و قبل از تاریخ 30 خرداد این مبلغ را واریز خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد در پاسخ به این سوال که چرا تیمی مانند پرسپولیس با 3 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر باید الان این مسائل اقتصادی را داشته باشد گفت: اینکه طرفداران از ما مطالباتی دارند منطقی است. آنها خودشان را با ورزش و فوتبال هویت بخشیدند لذا حساسیت های ویژه ای برای تیم محبوبشان قائل هستند. این مطالبات باید در بخشی که فضاهای مثبت واقع شده است تقویت گردد در این صورت فوتبال ما بهتر خواهد شد. باید در بحث منفی مسائل را مدیریت کنیم. من در دهه 70 و زمانی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشتم سعی می کردم که فضاهای منفی را کنترل کنیم. اینکه فضاهای منفی کنترل گردد به زمان احتیاج دارد و باید یک کار فرهنگی انجام گردد به شرطی که همه یاری نمایند تا مطالبات طرفداران انجام گردد.

نبی راجع به اینکه باشگاه پرسپولیس از دریافت یاری های مردمی برای قرارداد برانکو صرف نظر نموده است بیان کرد: در جلسه قبلی هیئت مدیره جمع بندی ما این بود که مسئولیت پرداخت قرارداد برانکو با هیئت مدیره و باشگاه است و طرفدار همین که به استادیوم می آید و از تیم حمایت می نماید ما باید ممنون آنها باشیم و بهتر است کارهای دیگر را خودمان انجام دهیم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه مهدی تاج با اشاره به اتفاقات دیدار فینال جام حذفی سایر ارگان ها را مقصر دانسته بود گفت: من در جایگاهی نیستم که در خصوص این مسائل اظهارنظر کنم اما قاعدتا فوتبال ما یکی از هیجاناتش روی سکوهاست. نه فقط در ایران بلکه در همه جای جهان همینطور است و ما باید وظیفه داشته باشیم روی سکوها ناهنجاری ها را به هنجار تبدیل کنیم. فدراسیون در سال 8 هزار مسابقه برگزار می نماید، این تعداد شوخی نیست و برای برگزاری این تعداد مسابقه مجموعه های مختلف به فدراسیون فوتبال یاری می نمایند. بخشی از آنها بحث ایمنی و امنیت هستند و بخشی دیگر درمان و موارد دیگر.

وی گفت: محدودیت هایی که برای برگزاری یک مسابقه وجود دارد برعهده مسئول برگزاری است و قاعدتا در همه مسابقات به گزارش های نماینده مسابقه و ناظر توجه گردد. چون من گزارش این بازی را ندیده ام نمی توانم اظهارنظر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 207

به "نبی: مطالبات برانکو تا 99 درصد تامین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: مطالبات برانکو تا 99 درصد تامین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید