هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی بهارگیفت

به گزارش استدیو مرینا، محصولات تبلیغاتی راهکاری پسندیده برای معرفی کسب وکار و خدمات است. در طی این فرآیند هدایای شما علاوه بر انتقال حس نیک به مشتریان و همکاران به توسعه تجارت شما منتهی خواهد شد. اگر نمی دانید از کجا آغاز کنید و یا احتیاج به اطلاعات بیشتری در ارتباط با هدایای تبلیغاتی دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی بهارگیفت

چرا باید از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد استفاده کنیم؟

در بازار امروز اگر به دنبال ارائه خدمات و یا فروش محصولاتتان هستید، حتماً باید توجه داشته باشید که گزینه های موجود پیش روی مخاطبان، بیش از هر زمان دیگری است. از سوی دیگر، جذب مخاطب تنها به معنای امضای قرارداد فروش نیست! به طوری که در بازاریابی نوین، صاحبان یک کسب و کار باید علاوه بر کوشش برای جذب مخاطبان جدید، همیشه به دنبال افزایش تمایل مشتریان قبلی برای ادامه همکاری باشند. اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی نیز دقیقاً در همین جا معین می گردد. البته هیچ فرمول اسرار آمیزی برای محاسبه میزان اثربخشی روشهای مختلف وجود ندارد! اما با این حال، تجربه ثابت نموده است که تقریباً هیچ کدام از روش های سنتی و حتی مدرن بازاریابی، توانایی رقابت با استراتژی هدایای تبلیغاتی را ندارند.

یک هدیه تبلیغاتی خوب، چه ویژگی هایی دارد؟

مهمترین معینه یک هدیه تبلیغاتی این است که باید کاملاً سفارشی باشد. به عبارت دیگر، سعی کنید ترجیحاً از هدیه ای بهره ببرید که نمونه کاملاً مشابه آن در فروشگاه ها وجود نداشته باشد. حتی اگر به اقتضای نوع فعالیت و یا کمبود تنوع محصولات، مجبورید که از هدایای متداول بهره ببرید، حتماً نام و نشان تجاری خود را بر روی کالا حک نموده و ظاهر آن را از سایر نمونه های موجود متمایز کنید.

از هدایای تبلیغاتی کاربردی بهره ببرید

اتوماتیک تبلیغاتی از مهم­ترین ابزارهای بازاریابی است که می­تواند تأثیر چشمگیری در افزایش شهرت نام تجاری شما داشته باشد. سودی که در بلند مدت از این اتوماتیکها نصیب شما می­گردد، به مراتب بیشتر از هزینه­ای است که برای فراوری آن­ها خرج کردید. در عین حال، هزینه فراوری این اتوماتیکها نسبت به بسیاری دیگر از کالاهای تبلیغاتی مقرون به صرفه­تر است. جالب است بدانید که برای مثال در کشور انگلستان طبق آمارهای موجود، اتوماتیکهای تبلیغاتی پراستفاده­­ترین کالای تبلیغاتی است.

لیوان تبلیغاتی چه به صورت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی باشد چه لیوان سرامیکی یا ماگ تبلیغاتی باشد اغلب اوقات برای نوشیدن چای و آب در طول روز مورد استفاده قرار میگیرد. ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید. لیوان یا بهتر بگوییم ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی جادار و پرکاربرد به شمار می آیند.

از انواع لیوان های تبلیغاتی می توان به لیوان سرامیکی حرفه ای و لیوان های شیشه ای کریستال و لیوان حرارتی تبلیغاتی و لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی و لیوان تبلیغاتی فلزی و لیوان سرامیکی داخل رنگی و لیوان ماگ Abs نشکن و لیوان سرامیکی بیرنگ اشاره نمود.

ساعت تبلیغاتی دیواری، از انواع ساعت تبلیغاتی به شمار می آید که هواداران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. ویژگی شاخص ساعت تبلیغاتی دیواری، دیده شدن برند و کالا در هر ساعت شبانه روز و در معرض نگاه افراد بودن است. ساعت تبلیغاتی دیواری به دلیل اینکه علاوه بر نمایش زمان، برند و محصول شما را نیز نشان می دهد، فرصت خوبی است که بتوان با کمترین هزینه، بیشترین و بالاترین نتایج را از تبلیغات بدست آورد. یکی دیگر از ویژگی های ساعت تبلیغاتی دیواری، استفاده از ساعت برای مدت زمان طولانی است. طبق تحقیقات صورت گرفته، مدت زمان نگهداری از یک هدیه تبلیغاتی به طور متوسط هشت ماه است. ساعت تبلیغاتی دیواری به دلیل کاربرد طولانی مدت، می تواند بیشتر از هشت ماه، در معرض دید و نگاه مخاطبان قرار گیرد.

از هدایای تبلیغاتی مناسبتی بهره ببرید

استفاده از هدایای تبلیغاتی، یک استراتژی پیروز برای تمام طول سال است. اما با این حال، خیلی خوب است اگر برای مناسبت های خاص، هدایای متناسب و منحصر به فردی را در نظر بگیرید. این مناسبت ها می تواند از نوع مناسبت های عمومی مانند عید نوروز باشد که میتوانید از انواع ست های مدیریت تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی اختصاصی گرفته تا مناسبت های خاص مانند سالروز تأسیس شرکت یا انواع نمایشگاه ها و الکامپ ها باشد. در واقع، استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسبتی، به خصوص مناسبت های خاص مرتبط با کسب و کارتان، اعتبار شما را در نگاه مخاطبانتان افزایش می دهد. چرا که توجه به این مناسبت ها نشان دهنده جدیت شما در انجام فعالیت هایتان است.

هدایای تبلیغاتی نفیس

در واقع نفیس بودن یک کالا به چندین پارامتر مختلف وابسته است و معین آن با یک معیار خاص قابل اندازه گیری نیست. اصالت، میزان اهمیت، خاص بودن، شیک و زیبا بودن و قیمت، بعضی از مواردی است که بر اساس آن یک هدیه تبلیغاتی را برای یک نفر نفیس می نماید.در طرف دیگر این ماجرا ، مخاطب ویژه ما حضور دارد. شناخت او و علایق و طبعش به اینکه چه کالایی نفیس خطاب گردد ارتباط مستقیم دارد.

پس باید به تمام این نکات توجه گردد و با درک مناسب از هر دو سمت هدیه و هدیه گیرنده این انتخاب انجام گردد. هدف از تمام این موارد این است که ما را به واسطه هدیه خاصمان در یادش جاودانه کند. شاید این شرح کمی برای انتخاب نهایی یک هدیه فاخر یا نفیس به شما یاری کند. به این صورت هدیه یک مرد سی ساله که مدیر یک استارت آپ است با یک خانم دکتر پنجاه ساله، از زمین تا آسمان متفاوت خواهد بود. حتی این نگاه باید شامل روز و مناسبت احتمالی که به واسطه آن هدیه می دهیم هم باشد.

پرستیژ هدیه

حفظ ظاهر زیبا و جذاب برای خیلی از مردم مهم است. این ظاهر فقط وابسته به لباس و مدل مو نیست، بلکه در ابزارهایی همچون خودرو، عینک و یا خودنویس هم رعایت می گردد. اگر مخاطب شما به این موارد علاقه مند است، چرا یک خودنویس نفیس را برایش تهیه نکنید! قطعا هزینه یک خودنویس به نسبت بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر بیشتر است، اما اگر هزینه برایتان محدودیت خاصی ندارد به آن فکر کنید. یک خودنویس زیبا که در هر شرایط ممکن است در کنار مخاطبتان باشد و به نوعی یادآور شما خواهد بود.

دانش فنی، استعداد هنری ، تجربه ، مدیریت زمان ، فضای کار گروهی ، شناخت صحیح و به روز تکنولوژی و توان ارائه قیمت های مناسب و رقابتی، مهارت هایی است که بهارگیفت را از دیگران متمایز می نماید و به آن اعتبار می بخشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی سایت bahargift.com مجموعه ای است که به طور تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی، طراحی، چاپ و خدمات وابسته این صنعت فعالیت دارد. ما با تکیه برتجربه و شناخت صحیح از امکانات و ابزار های این صنعت، خدمات رسانی کاملی را ارائه می دهیم ... با ما همراه باشید هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

خرید هدایای تبلیغاتی

برای انجام یک خرید خوب و پیروز هدایای تبلیغاتی، می توانید از محصولات شگفت انگیز ما بهره ببرید. محصولات ما در بهترین دسته بندی و در بهترین قیمت به فروش می رسد. همچنین در صورت هدایت، جهت خرید بهترین مارک ها و باکیفیت ترین برندهای هدایای تبلیغاتی و همچنین اطلاع از قیمت محصولات تبلیغاتی، می توانید با مشاورین ما با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس: 26422960-021 26422751-021 26422752-021

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی: 09125495416

سایت : www.bahargift.com

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1068

به "هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی بهارگیفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی بهارگیفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید